Tycker själv det blev väldigt läckert. Kan lägga upp lite bilder så fort jag fixat synkningen mellan dator o kamera. Faktiskt inget som gick sönder heller. Konstigt nog.Solid snake skrev:Blev det snyggt då? inget som gick sönder?
Tycker själv det blev väldigt läckert. Kan lägga upp lite bilder så fort jag fixat synkningen mellan dator o kamera. Faktiskt inget som gick sönder heller. Konstigt nog.Solid snake skrev:Blev det snyggt då? inget som gick sönder?
MRX_Martin skrev:Sätter in o sätter in, jag har byggt det själv! Är klar med pulserna och detmesta nu, ska provköra imon, det SKA inte vara några problem, testade idag o har gjort en ltien förbättring, så det ska nog gå vägen... Sen ska jag fixa en röd blinkande lysdiod i instrumenteringen, bra sätt o aktivera larmet, sen är det klart! Har tatt några månader, hehe, har väntat på delar och funderat på olika lösningar till saker o ting, man komemr på mer o mer när man börjar bygga
Men ge dig inte på det om du inte är haj på EL, Du lär bara bli irriterad o slita håret av dig, hehe... Det är svårare än man tror...
Sen när jag är klar med larmet ska jag undersöka möjliga lösningar till ett larm, och om allt går bra ska jag börja sälja larm har jag tänkt, köp gärna ett då (inte säkert att det blir av, men det lutar åt det...)
Får fundera ltie över mätarna med...
EDIT: om jag börjar sälja larm ska du få ltie rabat för att du har så fin hoj
0nicke0 skrev:Okej nice =) Nja EL kan jag lite vet iaf hur det funkar! Ska börja elprogramet i höst på gymnasiet iaf Men Eftersom att jag får rabbat på dina larm så kanske jag inte orkar bygga ett hehe eller så kan jag gravera ett par mätartavlor till dig så får jag ett larm Extra jobbar hos min gudfar som har gravörfirma.. min bror brukar också jobba där så han får göra dom är inte så jätte haj på dom där maskinerna
Therudeboy skrev:Ett larm på biltema som funkar precis som ditt kostar 400:- kan du göra det billigare ska jag köpa ett par stycken av dig.
Therudeboy skrev:men det ska väl inte va omöjligt att bygga om du går el? då har du ju fullt med lärare som kan bygga åt dig
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |