aprilia_mac
Ny medlem
tack så mycket för alla tips som jag har nu fått.det komemr hjälpa mig mycket och det är bra att proffs som skriver till mig och bry sig om en som behöver hjälp..TACK SÅ MYCKET/mac
öhh superknutte hette han .. ta inte ut din agresioner på mej bara för jag kan stunta bättreVem är matti?
Säger super_motard att han åker 190 meter är det så. Han är en riktig fena på stoppies såg man på barkarby, för det va väl du?
öhh superknutte hette han .. ta inte ut din agresioner på mej bara för jag kan stunta bättre
Vad är det för bråk nu egentligen?
har ni ett förflutet tillsammans?
Vem bråkar? Jag är gammal och senil och blandade ihop superknutte med super_motard. Lätt hänt när första halvan är lika.
Ja alla dessa termer, inte lätt att hålla isär för dig som är gammal!
Om man är medlem i 10000 metersklubben då.Nu börjar glinen som VET vad en endo är men inte kan göra en bli kaxiga
Kom igen när ni är i 100+ metersklubben
Om man är medlem i 10000 metersklubben då.
Sant.Då har du ett hjul för mkt kvar i backen, fortfarande
Motard hit och knutte dit.... Super va rätt för det gör ni båda två.
Haha.
Jo, jag var på Barkarby. Det gick bra som fan när man fick ta lite sats, men på tävlingen var det ju kärringfart som gällde.
Hade iofs vunnit om inte den där jävla tyskjäveln (Chris “CP” Pfeiffer) hade hoppat in i tävlingen i sista sekunden.
Jag gillar att åka fort när jag åker på framhjulet.
Powerendoes är det som gäller, balans är för konståkare och sånt.
Appropå stoppies och endos, hur gör man en 180 graders stoppie? Ska man trycka till med benen åt ena sidan precis av slutet av stoppisen så att hojen svänger runt?
Matti Är En Av världens Bästa Stuntare Om ni inte redan visste , Körde Chris Pfeiffer på barkaby?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|