Ja, Slöddertälje är ju ingen hit.
Antar att du syftar på morgondagen? Det ska bli bra väder. Ta hojjarna och åk hit. Ta en promenad runt Kungsholmen. Stanna till på fika. Finns många trevliga ställen. Fortsätt bort mot Strandvägen/Stureplan. Kolla runt lite... Gå ut på Djurgården... öööh. Hur billigt ska det vara egentligen?
Finns ju gott om museer som inte kostar skjortan... om man nu gillar sånt.
Hur töntigt är Tom Tits? Är det endast för barn eller kan det vara kul för vuxna också?
Det är nu man ångrar att man inte har gathojar :/
Blir nog en runda med bilen runt Stockholm och promenad om vädret tillåter.
Hur töntigt är Tom Tits? Är det endast för barn eller kan det vara kul för vuxna också?
Gå på nationalmuseums utställning "lura ögat" samt nån mysig fika på nåt cafe, tex muren i gamla stan.
Finns en "spökvandring runt gamla stan på lör kväll kl 20, kostrar typ 80kr. Standup comedy påNorra Brunn finns på kvällstid på surbrunnsgatan, showen börjar kl 21.
Prova och klättra, behövs 2 pers då på, jag tror det ligger nåt ställe i nacka?!
Vasamusset ska vara bra har jag hört...
Tom Tits är suveränt bra för alla som inte är kliniskt hjärndöda. Egentligen enda anledningen att åka till Södertälyeah!
Amme.. om karting e äcklit dyrt.....
stanna hemma o spara ihop till ett par hundra till så du kan bröta på ordentligt istf att akta dej för att det ska kosta ett par spänn! Hur kul är det att "göra stan" på ett nollkonto?
Två tips: gå på stadsbibblan o kolla efter nya böcker! Hur osexit som helst! eller varför inte strosa förbi Grand o TITTA på det flärdfulla folket *asg*
Rekomendrar också Norra Brunn, sjukt kul garvade mig nästan harmynt när jag var där förra veckan.
Shit att jag inte hade kvar fler fribiljetter till Hamburger börs...gav bort de sista två i förra veckan.
Men! Det är relativt billigt ändå!
Gå och se krogshowen R.E.A
Så f**king kul!
Och så har de bra mat dessutom, det är man inte bortskämd med på såna etablisemang.
Så gå och se!
Gört!
Oh. Jag kan inte hålla med. Jag såg R.E.A. för två veckor sen, och det kändes som en tramsig skolrevy i Mörkerhåla (eller motsvarande ort).
Showen gjorde mig osäker på Anders Lundins mentala hälsa och Rachel Molin verkade mest intresserad av att visa bävern. Visst glimrade det till stundtals, Tomas Ledin-grejen var ju småkul, Joe Labero (utan Joe) och gaylåten var rätt bra. Annars längtade jag mest till hemgång. Tur att jag fick biljetterna free, gratis and for nothing.
Jätte bra tips, tyvärr så visades inte Lura ögat imorgon eller på söndag.
Klättra är riktigt kul, tyvärr så funkar inte Johnnys axel för det.
Läste också om den där spökvandringen, kan ju vara lite kul
Vad är bäst, Tom Tits eller Tekniska museet?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|