Göra under vintern ?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
af1 skrev:
streetfighter :yoparty projekt på min nsr 91 med 180cc ska bli så gött att se den när den är klar. blank svart med vita fälgar och den framlyktan man har på derbi senda xtreme 05.

Den lampan ger kast ljus. RIKTIGT KAST.

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
du kanske har Cross drevning. men det tvivlar jag på.. då hade den fan dratt på bakan i nästan varenda växel..

men hör med den affär du köpte hojen i från. för på min kusins bytte dom ut orginal böjen med katalysatorn. till en böj utan katalysator, det gjorde dom direkt när affären fick den. har du fått 2 böjar med dig hem så är det antagligen redan bytt.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kronen skrev:
du kanske har Cross drevning. men det tvivlar jag på.. då hade den fan dratt på bakan i nästan varenda växel..

men hör med den affär du köpte hojen i från. för på min kusins bytte dom ut orginal böjen med katalysatorn. till en böj utan katalysator, det gjorde dom direkt när affären fick den. har du fått 2 böjar med dig hem så är det antagligen redan bytt.

Har för mig dom hade tävlat med hans, så den lär vara avstrypt tycker jag.

Soulflylost

My homiez call me Mr. Oizo..
Gick med
15 Aug 2005
Hoj
Cagiva Planet -01
får ta och fixa hojen.. ta bort strypningar.. skaffa ganielli system? och konfilter :banana
bestycka.. köpa ny mätare m.m :3freak

Bifogat

• Picture 009.jpg
    Picture 009.jpg
    15.1 KB · Visningar: 45

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
funderar på att lacka mina sidokåpor efter lite närkontakt med marken i sommras :gnissla men då blir det nån budget lack... Sedan måste jag byta mitt framdrev, och köpa nya blinkes. Sedan ska jag se om jag kan få tag på en ny tank till min (ägarna innan har misshandlat min tank lite :( )

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Kronen skrev:
tror jag inte.. den ströps nog innan besiktningen...
mmm, de köpte det riktiga strypröret så jag har ett sånt också, typ 1/3 av det ostryptas diameter :död . men det jag använder har ingen kat i sig. den är kompromiss drevad, han sa dock att jag skulle sänka eller höja med en tagg för att få absolut högst topphastighet (den orkar inte annars)

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Hoj
En vråltrimmad moppe med kolvuppstudsar fjäder och filat bakdrev
-Rosen- skrev:
mmm, de köpte det riktiga strypröret så jag har ett sånt också, typ 1/3 av det ostryptas diameter :död . men det jag använder har ingen kat i sig. den är kompromiss drevad, han sa dock att jag skulle sänka eller höja med en tagg för att få absolut högst topphastighet (den orkar inte annars)

varför köper du inte bara en trimkrök för 2-3 lökar? :va ... ska själv beställa en crossljudämpare här till cagivan forsellmotor.se :lol :tummenupp

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
The Nameless skrev:
varför köper du inte bara en trimkrök för 2-3 lökar? :va ... ska själv beställa en crossljudämpare här till cagivan forsellmotor.se :lol :tummenupp
ibland så är man lite sugen på det, men sen så tänker man efter. om den toppar 170, och accar ifrån det mesta så tror jag inte jag behöver lägga ut mer pengar på den. ville bara ha reda på om det fann något gratis/billigt som man kunde göra.

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
R6 -01
-Rosen- skrev:
ibland så är man lite sugen på det, men sen så tänker man efter. om den toppar 170, och accar ifrån det mesta så tror jag inte jag behöver lägga ut mer pengar på den. ville bara ha reda på om det fann något gratis/billigt som man kunde göra.

170 km/h? :3freak

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Hoj
-Rosen- skrev:

kör utan ul ? botten ökar ju litte och de blir ett gött ljud :tummenupp :hihi .... annars så kan man ju lägga i ngt mindre dämpande matrial :tungan

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
The Nameless skrev:
kör utan ul ? botten ökar ju litte och de blir ett gött ljud :tummenupp :hihi .... annars så kan man ju lägga i ngt mindre dämpande matrial :tungan
hehe, kanske man skulle göra :tummenupp , men den låter redan mycket och polisen i trelleborg stannar allt på två hjul :(

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Själv ska man byta packboxar i framgaffeln, leta upp en varvräknare och köra som fan bara det slutar regna :tungan

The Nameless

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2005
Hoj
-Rosen- skrev:
hehe, kanske man skulle göra :tummenupp , men den låter redan mycket och polisen i trelleborg stannar allt på två hjul :(

inte alltid fel med Benganhäng när man kör Enduro/Cross :gnissla ... tycker jag iaf, men jag är som jag är :rofl

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras