Götatunneln på riktigt!

Ska vi leka?


  • Antal röstningar
    0

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Smurfer skrev:
2373797 Spånar lite lätt nu bara...

När det är såpass mkt hojar kanske det hade varit bra med någon mer som filmar. te.x 1/2 personer som filmar vid slutet/början av tunneln när hela gänget kommer.

Tror det hade blivit mer effektfullt om du Muggen hade legat först i tunneln i runt 40 för att sen bli passerad av gänget i full karriär. alt. du kör igenom hela klungan i lagom hastighet. Då får man en bra överblick över hur många det är

En annan grej kan vara att ha en passagerare som sitter bakåtvänt och filmar.
Blir oftast jädrigt bra sålänge man låter bli zoomen.

Absolut, jag håller med dig. Om du läser tråden däremot så ser du att vi hade en kamera längst bak i ledet, o en som tog framifrån. Syns även i bilderna jag posta. Killen filmade dock rakt ner i marken (se bild).

Ingenting var planerat, det blev som det blev. Tanken vi hade från början, gick inte att genomföra. Där hade vi planering om placering av kameror och så. 3st kameramän kom inte.
 

Smurfer

Filosofie kandidat
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Short Valley
Hoj
KTM
Muggen skrev:
2373876 Absolut, jag håller med dig. Om du läser tråden däremot så ser du att vi hade en kamera längst bak i ledet, o en som tog framifrån. Syns även i bilderna jag posta. Killen filmade dock rakt ner i marken (se bild).
ok.
Missade det helt.

Muggen skrev:
2373876
Ingenting var planerat, det blev som det blev. Tanken vi hade från början, gick inte att genomföra. Där hade vi planering om placering av kameror och så. 3st kameramän kom inte.

Nästa gång det e filmdags får jag haka på. Känner även lite folk som kanske kan bidra med lite filmning :)
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Smurfer skrev:
2373957 Nästa gång det e filmdags får jag haka på. Känner även lite folk som kanske kan bidra med lite filmning :)

fdet vore grymt kul. jag villö göra en riktigt seriös film med manus och grejer. Speciellt genomföra operation götatunneln som det var tänkt från början.. tills dess koncenterar jag mig på SM GBG där jag får bra material hela tiden :tummenupp
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Muggen skrev:
2374123 fdet vore grymt kul. jag villö göra en riktigt seriös film med manus och grejer. Speciellt genomföra operation götatunneln som det var tänkt från början.. tills dess koncenterar jag mig på SM GBG där jag får bra material hela tiden :tummenupp
´

Fan va grym Nånting.wmv var :yoparty :yoparty

bara älskar början Di leva is the shit, framförallt nanos fina dans steg :D , och rasorblades ursäkt:tungan ....

sen blir det ju en fin wheelie ifrån min sida som kom med på filmen!!

Grymt editerat Muggen!!:yoparty Ser ju verkligen hur Kul vi i gbg har när vi är ute på tur!!:tuttar hoppas nu på en Grym rulle med bara motarder!!!

(såg att du hade lagt in en liten snutt ifrån rakan vi stannade på, när vi bara var motarder ute:yoparty passa as bra!)
 
Last edited:

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Robertzon skrev:
2374363 ´

Fan va grym Nånting.wmv var :yoparty :yoparty

hade helt missat den, den var ju helball :D
Grymt jobbat :tummenupp

Var detta finalen eller kommer det att komma nåt mer Muggen???
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
peteR1000 skrev:
2374410 hade helt missat den, den var ju helball :D
Grymt jobbat :tummenupp

Var detta finalen eller kommer det att komma nåt mer Muggen???

Vet inte, ni får hålla den till godo sålänge så ser vi vad som händer :rolleyes:
..det finns alltid plats för förbättringar :D

Robertzon skrev:
2374363 ´

Fan va grym Nånting.wmv var :yoparty :yoparty

Rock on :)
 
Last edited:

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Muggen skrev:
2374820 QUOTE]

du muggen skulle du kunna sända över alt. lägga upp lite råmatrial. blir sjukt sugen på att börja klippa och klistra.:tummenupp ricktigt grym filmsnutt! trisst att inte jag var med dock men man kan ju inte få allt:yoparty :D
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
doro skrev:
2375114
Muggen skrev:
2374820 QUOTE]

du muggen skulle du kunna sända över alt. lägga upp lite råmatrial. blir sjukt sugen på att börja klippa och klistra.:tummenupp ricktigt grym filmsnutt! trisst att inte jag var med dock men man kan ju inte få allt:yoparty :D

Det var inget roligare än det som är med på filmsnutten.. kasst material = halvkass film..

Däremot kan ja lova GRYM film från motard gänget :yoparty
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
Muggen skrev:
2375340
doro skrev:
2375114

Det var inget roligare än det som är med på filmsnutten.. kasst material = halvkass film..

Däremot kan ja lova GRYM film från motard gänget :yoparty


jaha så det kommer en film till då... är ju faktist mest intreserad av att se motardgänget efterssom det är där man höra hemma:yoparty :yoparty :D måst finnas rätt mycket film som är filmat då? vi var ju ute en drös med jonny_bravo också... hade ricktigt sköj. dagen då grabbar som dewil och bauen hellre spände sig på stranden än körde hoj:tungan :dummer
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Rasorblade skrev:
2375556 den dagen vi var 27 ute å åkte:tummenupp

ointressant, då hade ju jag nästan slut på soppa så jag e ändå inte med :tungan

haha...nä den hade varit schysst å se! UPPP!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top