Göteborg, måndag 9/6. Körkortsvänlig tur.

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Vi är några stycken som ska ut och brumma på måndag och alla som vill ta följe är välkommna.
Vi har tänkt att göra en lite längre tur så boka hela dagen och körningen kommer att vara i ett körkortsvänligt tempo. Det innebär dock inte på något sätt att det inte kommer att vara inspirerande och sportigt men det är tanken att alla ska kunna vara med så att ingen ska behöva känna sig som en bromskloss oavsett hur fort eller sakta du vill köra. Lämna prestigen hemma alltså........

Vi har inte sagt någon tid och plats än men det blir nog Ullevi 11:00 eller så. Detta kan ändras så kolla in här eller ring mig på 0739-794830 (Peter) om du vill ha närmare info.

Last edited:

Daniel-L

el capitan
Gick med
19 Mar 2003
Hoj
none
Jag blev av med gipset för två dagar sen,det känns inte bra än men ska du köra halvlungt hänger jag med.Vi kan väl åka i helgen oxå varför vänta till på måndag? :squid

J-Rock

Hell Yeah !!!
Gick med
6 May 2003
Hoj
Honda CB1000RA
så sett.....

kanske att man skall va med här ja..kan nog bil roligt.....har ni någon anning om vart ni skall åka då o hur många det blir ?

Lillen

Jocke
Gick med
30 May 2003
Hoj
CB1000RA -2011
Vilken tid? Åker gärna med en sväng om det skall va så här fint väder..... har ju kört 20 mil redan idag :cool:

// Jocke

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...