Göteborg, samåkning.

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Gsxr 750 -96
Antigen är jag blind eller så finns det inte någon samåkningstråd för Göteborg. :va

Hur som helst är jag en vilsen student och är ny för vägarna här nere i götet och skulle gärna vilja samåka med någon/några härifrån trakterna för att få lära känna vägarna och mcfolket lite bättre.

Så om det är någon som skulle vilja ut och ta en sväng (idag eller imorgon passar ut märkt, 7/6-8/6) eller kan tipsa om samåkningar i trakterna kan posta här eller pm:a mig hade varit schyst.
:hojbusa

wolf_1

Ät gör man endå dör man.
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Gsxr 750 -96
Hepp. Jag var nog försent ute med att fråga så jag tog en egen liten sväng vilket jag då märkte att de flesta var redan ute och åkte :) . Såklart man inte kan sitta inne i sånt här fint väder men imorgon kanske det händer nått eller?

Sen kom jag på lite fler frågor när jag var ute och for, har ni här i göteborg ett så kallat samlingsställe för dem som vill ut och åka? Så som vid en korvmoje :tungan , eller är det götaplatsen som gäller ? Isådanafall vilka tider? :va

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...