nu menade jag Ola men man vet ju inte,han kanske oxå behöver ha skriftligt...Mookie skrev:Hon har väl inte fått skrifligt från mamma än?
![]()
![]()
Han menade ju ola...Mookie skrev:Hon har väl inte fått skrifligt från mamma än?
![]()
![]()
Skorpan skrev:o varför skriver du inte upp dej för då??![]()
vågar du inte?? är du man eller ***??![]()
Maila Swedie. Han brukar ju kunna hjälpa till!Angel955i skrev:Jag tvingas nu, trevligt nog, att byta "namn" till Angel1000istf Angel955i. Trevligt va?
Få se om jag kanske kan komma på fredag. Skriver upp mig isf.
EDIT: Dock gick det ju inte att ändra namn så enkelt, så jag får fixa med det nån annan gång.
Hultan skrev:ja ska suuuupa sam fan på fre!!!!![]()
![]()
!
Hehehe, jag satt o kliade mig i huvudet ett tag där...Mark skrev:Ser fram emot att få ta nåra dimmiga på fredag!
har små planer på att köra taxi lörd. natt...men dom ska man kanske inte ha så höga förväntnignar på... :/
ehum, felåt om ja felcitera lite...![]()
Skrutten skrev:Inte omöjligt att man tar en sväng och tittar till er på fredag. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka bort över helgen eller ej. Men med tanke på hur det såg ut på skrivbordet idag så lutar det nog åt en pilsner eller två med er glada gossar!
Mark skrev:Här kommer en liten uppdatering på veckans aktiviteter!
Vi ses på Babar nu på fredag den 5:e nov vid 20-21 snåret, dom har "glada timmar" fram till 22. Dvs två för en i baren.
Jag kan tänka mig att vara förste kämpe när det gäller bilspelet. Basketspelet överlåtar jag till andra.
Vi kommer:
1.Mark
2.Hultan
3.Skorpan+ev.Linda
4. Mookie
The more, the merrier!
(Sen brukar de ju alltid vara fler som sluter upp i sista sek.)
Skrutten skrev:Inte omöjligt att man tar en sväng och tittar till er på fredag. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska åka bort över helgen eller ej. Men med tanke på hur det såg ut på skrivbordet idag så lutar det nog åt en pilsner eller två med er glada gossar!
bagerah skrev:skall undersöka jobbsittuationen, men om den ser fri ut hade det vart trevligt att haka på....
Mark skrev:vaddåra? eru dansare på nån av dom större nattklubbarna här i stan älle?![]()
bagerah skrev:fullt upp hela tiden vettu...
varför är det alltid så att folket vill ha vad de inte kan få?skitjobbigt
![]()
Angel955i skrev:Jag tvingas nu, trevligt nog, att byta "namn" till Angel1000istf Angel955i. Trevligt va?
Få se om jag kanske kan komma på fredag. Skriver upp mig isf.
EDIT: Dock gick det ju inte att ändra namn så enkelt, så jag får fixa med det nån annan gång.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |