hållundan
Emozione!
hehehe, jefla spämmers....
Nåväl. Jag ska leta upp alla mina långkalsonger nu.... Alla.
Nåväl. Jag ska leta upp alla mina långkalsonger nu.... Alla.
GIVET! SÅ jävla gött va det...Skorpan skrev:SÅ JÄÄÄÄVLA GÖTT O KÖRA IDAG!!!!
ångrar inte en sekund att jag ställde på,ska du med ut imon oxå HD??
Skorpan skrev:SÅ JÄÄÄÄVLA GÖTT O KÖRA IDAG!!!!
ångrar inte en sekund att jag ställde på,ska du med ut imon oxå HD??
jag tror vi gör tvärtom,vi PMar oss ner till dej-verkar va bättre väder hos dejfluppen skrev:Jag tror jag tar och PM:ar mig upp till er, tar med hojen.
Det är dock helt CP-halt här nere... Jeflar, va nära att vurpa flera gånger på perrongen...Skorpan skrev:jag tror vi gör tvärtom,vi PMar oss ner till dej-verkar va bättre väder hos dej
Skorpan skrev:jag tror vi gör tvärtom,vi PMar oss ner till dej-verkar va bättre väder hos dej
det e långt kvar till helgen....hållundan skrev:Det är dock helt CP-halt här nere... Jeflar, va nära att vurpa flera gånger på perrongen...
den liksomfluppen skrev:Håller med hållundan...men diggar din avatar mer och mer
Skorpan skrev:den liksom
Mr. Dante skrev:Vart kör ni? Vagnhallarna i Majorna?
Ähhh, föffan, det blev båda delarna, både pingpong å hojåka... Jag slog skorpan tre matcher. MED FULLT SKINNSTÄLL..... HOHOHO=) på götaplatsen va det lajbans...Focus skrev:Blev det hoj åkning istället för pingpong i helgen? Bilderna från Götaplatsen såg trevliga ut! Dock måste det ha bitit lite i kinderna när vinden ven lite grann?
Jag har jobbat natt hela helgen, så därför har jag inte tagit mig an någon pingisutmaning. Har sovit bort fritiden emellan passen...
hållundan skrev:Jag slog skorpan tre matcher. MED FULLT SKINNSTÄLL..... HOHOHO=)
Skorpan skrev:det e långt kvar till helgen....
fogerty skrev:Japp det stämmer bra, det kanske blir nåt race nu i mars också. Sen blir det väl köra hoj för hela slanten
Hehehehe, det är jag som är GRYM på pingpong... Näe, lite flyt hade jag väl... Men visst, bättre än skorpan är jag alltFocus skrev:Är det du som är grym på pingis eller är det Skorpan som har stora racketproblem? Fullt skinnställ är en prestation må jag säga.
Mr. Dante skrev:Körde där i förra veckan.. Grymt skoj!
Vad kör ni för tider?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |