Göteborg

Status
Ej öppen för fler svar.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
DumDum skrev:
Tjaa, 20 kanske? min hoj behöver ju skruvas ihop efter varje gång jag e ute med den så det tar lite tid. :lol

Hehe men det är skoj att meka, kanske inte jämnt oifs, nåja vi får ta en tur tillsammans snart, lite krokväg skulle inte sitta fel :Bugar

Skorpan

Guest
fogerty skrev:
Fan va det blåser idag, annars hade man tagit sig en tur, nåja undra hur mycket man hinner köra nu när man ska börja jobba heltid :huvet

hmmmm jobbigt värre :näsblod
är det pissväder så får man underhålla hojen
nu har jag bytt bägge packboxarna i gafflarna,fixat kopplingen,lite blinkers,tvättat o vaxat besten o lite smått o gott
nu jävlar ska det åkas imon (bara det inte regnar) :hihi :banana :banana :banana :squid

Blondie

BLONDIE ROCKAR FETT!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HD Custom 02
Skorpan skrev:
är det pissväder så får man underhålla hojen
nu har jag bytt bägge packboxarna i gafflarna,fixat kopplingen,lite blinkers,tvättat o vaxat besten o lite smått o gott
nu jävlar ska det åkas imon (bara det inte regnar) :hihi :banana :banana :banana :squid

Fan gubben ska du fortsätta så här kommer du att åka 4-5000mil i år

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
fogerty skrev:
Hehe men det är skoj att meka, kanske inte jämnt oifs, nåja vi får ta en tur tillsammans snart, lite krokväg skulle inte sitta fel :Bugar

Mmmmm, dom e känsliga dom där 2-knackarna. Mycke skruva blir det.:nicka
Förr eller senare så har jag väl bytt tillräckligt mycket grejer för att få den i alla fall någotsånär driftsäker.

Tog mig i alla fall Gbg-Säve-Kungälv-Marstrand-Gbg i strålande solsken idag utan att skrotet havererade.
Vägen Tjuvkil-Kornhall är full av kärlskott och på vissa avsnitt knappt farbar! Asfalten är helt söndertrasad och det ligger ett lager av golfbollsstora stenar på vägen. Kör försiktigt om någon ska ta den!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Skorpan skrev:
är det pissväder så får man ....fixat kopplingen,lite blinkers,tvättat o vaxat besten o lite smått o gott....

Det är bara att komma å fortsätta med NÄSTA hoj...

Hmm, ställer nog min i förrådet denna vekca tror jag. Känner inte för att åka i 4 plusgrader å blött ner till Halmstad idag... fy 17...

:banana

Skorpan

Guest
hållundan skrev:
Det är bara att komma å fortsätta med NÄSTA hoj...

Hmm, ställer nog min i förrådet denna vekca tror jag. Känner inte för att åka i 4 plusgrader å blött ner till Halmstad idag... fy 17...

:banana
skulle du inte sätta dit strypbrickor i helgen?? :va
eller...du kanske inte vill åka med dom på :hihi :D

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Skorpan skrev:
undrar jag oxå
på måndag ser det ljusare ut,ska nån åka?? :banana :banana :banana

Vi får väl ta och fixa en namninsamling om att vi vill ha mer sol och mindre regn som vi skickar till pohlman.

1. Peter Kjörnsberg.

Skorpan

Guest
DumDum skrev:
Vi får väl ta och fixa en namninsamling om att vi vill ha mer sol och mindre regn som vi skickar till pohlman.

1. Peter Kjörnsberg.
har redan pratat med han däruppe o övertalat han :lol

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
DumDum skrev:
:nicka Där ser du hur det går när man gör en massa onödiga saker som att jobba istället för att skruva, då har man ingen hoj när våren kommer. :7peta

Shit DumDum, sparka inte på mig när jag redan ligger o kvider :( :hihi Ska
bli kul & åka lite ihop när jag fått ihop hojjen :D

/n

Napoleon

Vill ha en riktig sporthoj
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
ZZ-R
hållundan skrev:
Hahaha, det låter inte dumt det där du... Fan, verkar som om du har världens projekt på G ju. Såg en liten glimt av det nån gång, men fattade nog inte att det var så mycket att göra med hojen.

Hmm, i Fredags? Du menar inte i Torsdags? Vi åkte 5 stycken förbi Volvo i Torslanda för att åka till Arken å öva bakhjul. Det gjorde vi ett tag, till pållisen kom. :(

Aja, så är det. Gött att åka, fast nu är vädret INTE ogay. Blä blä.

:hej

Det va faktiskt i fredags, tänke faan va' gött, helgen börjar bra för de där gubbarna :mad: . Ang. hojjen så blev det helt klart mera jobb än jag tänkt mig :(
/n

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Men, jävla gay ni är...

Jag ska köra på fredagen tänkte jag. En liten sväng. Sen ska jag sooova, å sen jobba. Sen blire åka av på lördagen oxå... Efter jag jobbat å sovit...

Eller nåt.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...