fogerty skrev:Vi kör väl på GP=GötaPlatsen längst upp på avenyn kl 12 lr![]()
5 mil??? så litehållundan skrev:Vart ska ni åka då??? Kom te halmstad å byt packboxar föffan =)
Körde la 5 mil idag... Hushållspapper å tejp runt gaffelbenen... Riktig custom.
Mjo, det förstår jag.... Nä, jag har inte tid att åka te götet denna helgen...Skorpan skrev:5 mil??? så lite![]()
![]()
tråkigt med highway så jag skiter i det,kom du till götet istället så kan jag hjälpa dej
Jag har endast 91 hkr och skrapar bara när jag ramlar av min skejtboard... Jag får åka med så det är nog lugnt att du gör det oxå!!!!Carbon skrev:Kan man hänga på även fast man inte har 130+ hk och kör med knäskrap i varje kurva?
hållundan skrev:Jag har endast 91 hkr och skrapar bara när jag ramlar av min skejtboard... Jag får åka med så det är nog lugnt att du gör det oxå!!!!
(säger han som inte bor i götet längre)
![]()
Hahahah, det var då det. (Tur att man kan skratta åt det)DumDum skrev:Ånej. Nu ska du inte ljuga! Hur var det med liljas 400? Skrapade du inte den ?
![]()
hållundan skrev:Hahahah, det var då det. (Tur att man kan skratta åt det)![]()
Huga, kunde gått illa det.
Nu ere bara longboard för hela slanten. Iaf när det gäller skrap.
Haha, så jäkla gammal är du la inte...DumDum skrev:Mmmmm, det gick ju efter omständigheterna väldigt bra. Hade ångest över det där i flera veckor, gillar inte att folk klotar när jag leder turen.
Vad e grejen med longboard egentligen? Jag skatade lite i min ungdom men då fanns det inte sådana (Jag e gammal vet du).
Carbon skrev:Kan man hänga på även fast man inte har 130+ hk och kör med knäskrap i varje kurva?
UnderDOG skrev:Du får vara med bara vi får titta ordentligt på din räserhoj!
//Anders.
fogerty skrev:Vi kör väl på GP=GötaPlatsen längst upp på avenyn kl 12 lr![]()
PacMan skrev:Jag vill oxo va med å åka nån gång. Måste se till å hålla lite bättre koll på denna tråden.![]()
hur många varv runt poseidon blev det??fogerty skrev:Vi kör väl på GP=GötaPlatsen längst upp på avenyn kl 12 lr![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
CFMOTO 800MT-X
Idag har vi nöjet att få sm... |