Firefly
Sporthojsnörd
Jag var där.... Ensam.... Ingen annan kom juh!!!back in black skrev:funkar dåligt inget bakdäck kvar![]()
imon e ja på kl 1200 gp??![]()
Jag var där.... Ensam.... Ingen annan kom juh!!!back in black skrev:funkar dåligt inget bakdäck kvar![]()
imon e ja på kl 1200 gp??![]()
Mr_SoaP skrev:Snyfft blir ju ledsen i ögat när alla skriver om att ni skall ut å åka på kvällen denna veckan Slutar Jobbet 22:21 Varannan vecka!![]()
![]()
//Jocke
Black-Wolf skrev:Chip
Kan tänka mig en tur framemot kvällningen imorgon...på dagen flyter man ju bara bort![]()
Måste bara montera av ställningen för packväskorna så hojen ser ut som folk igen![]()
/BW
Miss_Orchidee skrev:synd att du ska jobba då, hade vart kul annars, hoppas du hittar nån brud på stan som kommer när du ropar...
![]()
Svängde in där 1200 med hondan. ingen där så jag åkte vidare.Firefly skrev:Jag var där.... Ensam.... Ingen annan kom juh!!!
Fick ingen CDI box idag heller!!!Miss_Orchidee skrev:men då blir vi några på tur ikväll då? kan vi säga 18:30 på GP?? Då hinner Nr:46 med också!
Fler som ska med kanke??
back in black skrev:Fick ingen CDI box idag heller!!!![]()
Om ni inte kör så fort kan jag kanske åka med på Hondan...
synd det jag ska ut imorgon kan inte idag trodde du var en självklar kandidatMr_SoaP skrev:Snyfft blir ju ledsen i ögat när alla skriver om att ni skall ut å åka på kvällen denna veckan Slutar Jobbet 22:21 Varannan vecka!![]()
![]()
//Jocke
Om bara min box kommer ska det nog bli åka av Farfar.Yamaha farfar skrev:synd det jag ska ut imorgon kan inte idag trodde du var en självklar kandidat
Jag rullar... lite sakta...Miss_Orchidee skrev:Inga fler som vill med idag?? vid 18:30 ??
Miss_Orchidee skrev:Inga fler som vill med idag?? vid 18:30 ??
Black-Wolf skrev:Imorgon är jag dock ledig hela dan så om det är någon som tänker åka då så är jag på![]()
Hoppas ni får en fin kväll!
/BW
back in black skrev:Nån som e sugen på dagkörning ner mot falken imorgon?
Gp kl 12?
Mike the bike skrev:Jag är kanske på, beror på yttre omständigheter.
Vart är det tänkt att åka då??
Bättre att bestämma här än att lägga 30minuter körtid på GP istället för å diskutera det.
Tycker i alla fall jag.
/Mike
Black-Wolf skrev:För den oinvigde:
Vad väntas i falken?
I övrigt är jag på från 08:00 till 23:59 imorgon![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |