Firefly
Sporthojsnörd
Jag var där.... Ensam.... Ingen annan kom juh!!!back in black skrev:funkar dåligt inget bakdäck kvar
imon e ja på kl 1200 gp??
Jag var där.... Ensam.... Ingen annan kom juh!!!back in black skrev:funkar dåligt inget bakdäck kvar
imon e ja på kl 1200 gp??
Mr_SoaP skrev:Snyfft blir ju ledsen i ögat när alla skriver om att ni skall ut å åka på kvällen denna veckan Slutar Jobbet 22:21 Varannan vecka!
//Jocke
Black-Wolf skrev:Chip
Kan tänka mig en tur framemot kvällningen imorgon...på dagen flyter man ju bara bort
Måste bara montera av ställningen för packväskorna så hojen ser ut som folk igen
/BW
Miss_Orchidee skrev:synd att du ska jobba då, hade vart kul annars, hoppas du hittar nån brud på stan som kommer när du ropar...
Svängde in där 1200 med hondan. ingen där så jag åkte vidare.Firefly skrev:Jag var där.... Ensam.... Ingen annan kom juh!!!
Fick ingen CDI box idag heller!!!Miss_Orchidee skrev:men då blir vi några på tur ikväll då? kan vi säga 18:30 på GP?? Då hinner Nr:46 med också!
Fler som ska med kanke??
back in black skrev:Fick ingen CDI box idag heller!!!
Om ni inte kör så fort kan jag kanske åka med på Hondan...
synd det jag ska ut imorgon kan inte idag trodde du var en självklar kandidatMr_SoaP skrev:Snyfft blir ju ledsen i ögat när alla skriver om att ni skall ut å åka på kvällen denna veckan Slutar Jobbet 22:21 Varannan vecka!
//Jocke
Om bara min box kommer ska det nog bli åka av Farfar.Yamaha farfar skrev:synd det jag ska ut imorgon kan inte idag trodde du var en självklar kandidat
Jag rullar... lite sakta...Miss_Orchidee skrev:Inga fler som vill med idag?? vid 18:30 ??
Miss_Orchidee skrev:Inga fler som vill med idag?? vid 18:30 ??
Black-Wolf skrev:Imorgon är jag dock ledig hela dan så om det är någon som tänker åka då så är jag på
Hoppas ni får en fin kväll!
/BW
back in black skrev:Nån som e sugen på dagkörning ner mot falken imorgon?
Gp kl 12?
Mike the bike skrev:Jag är kanske på, beror på yttre omständigheter.
Vart är det tänkt att åka då??
Bättre att bestämma här än att lägga 30minuter körtid på GP istället för å diskutera det.
Tycker i alla fall jag.
/Mike
Black-Wolf skrev:För den oinvigde:
Vad väntas i falken?
I övrigt är jag på från 08:00 till 23:59 imorgon
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag