Bakfulla!RSV_Ante skrev:Men vart var allt follket i morse då? jag var där både kl 12 gammal tid å 12 ny tid..
phaeton skrev:å träffa ett par av er döskallar igen
Kl 11
Helt ok..pAz skrev:låter fint, nån som vet skicket på rüngen?
.. har ju nån mm kvar som måste bort innan däckskifte
ja en kommer å vara därphaeton skrev:å träffa ett par av er döskallar igen
Kl 11
phaeton skrev:å träffa ett par av er döskallar igen
Kl 11
kan ni inte bara gå efter vad klockan är nu, efter omställningen??Förgöraren skrev:Är klockan 11 det nya nu eller???
Var det inte alltid 12 förr!
Nu är det ju dessutom 'precis' sommartid så när ni säger 11 menar ni 10
FÖRGÖRAREN
Det är väl ingen sport?Miss_Orchidee skrev:kan ni inte bara gå efter vad klockan är nu, efter omställningen??
Jag vill med köra
Hultan skrev:Det är väl ingen sport?
Jag tycker vi kör på Laotisk tid med!
ec2bme skrev:Jag såg er (Hultan, Skrutten & CO) idag när ni stod och pratade på Preem i Alingsås.
Ber om ursäkt för att jag inte kom dit och sa hej. Men jag åkte med en kompis i hans bil, och var på väg hem från Elmia-mässan="sket-trött" .
Yamaha farfar skrev:Ja då var denna påskhelg till ända! måste få tacka alla som bidragit till att göra detta till de roligaste påsk jag varit med om. allt från festande till hojåkade från fredag med en trevlig assistent vid däckbytet till lördagens fest med helt otroligt goda hamburgare å söndag till en början med soft betoning till lite hoj å sen en god middag på kvällen å sist men inte minst den kalla men mycke trevliga måndagen både på och av hojen vid fika å dyligt.
ÅTER IGEN TACK ALLA HOJVÄNNER VI SYNS PÅ VÄGARNA
Älskar att jag blir igenkänd!ec2bme skrev:Jag såg er (Hultan, Skrutten & CO) idag när ni stod och pratade på Preem i Alingsås.
Ber om ursäkt för att jag inte kom dit och sa hej. Men jag åkte med en kompis i hans bil, och var på väg hem från Elmia-mässan="sket-trött" .
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|