Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Nån som är åkasugen i eftermiddag eller??

Står på vädret att det är ca +8. Nån som varit utomhus kanske kan bekräfta...igår blev det ena lite kallt på kvällen!!!

FÖRGÖRAREN

Skorpan

Guest
Förgöraren skrev:

Står på vädret att det är ca +8. Nån som varit utomhus kanske kan bekräfta...igår blev det ena lite kallt på kvällen!!!

FÖRGÖRAREN
7,5 nu men det känns inte sådär jättevarmt ute kan jag säga

jomparr

Living on the edge!!!
Gick med
20 Dec 2004
Hoj
På jakt
Absolut

Förgöraren skrev:

FÖRGÖRAREN

GP Klockan 5 eller??? :yoparty

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
Gottis skrev:
japp vi syns där nere :banana

Förresten, var du ute igår eller??? Vi stack la 17.15 därifrån men jag siktade inget som liknade hojen på avataren (modell större).

Är inte säker på att jag hinner till 17.00 idag! Var tvungen att ha skjorta och byxor på jobbet idag så jag kunde inte ta hojen dit!

Annars, om nån lämnar nummer så (kanske) man hinner upp!

FÖRGÖRAREN :yoparty

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Jag har varit ute lite grann själv (eftersom jag har svårt att hinna hem och kolla av när och var ni ska mötas, och sen åka dit, innan det är för sent. Hade varit lättare om man kunde få tips under dagen via SMS eller nåt, så man bara kunde skynda sig hem och hämta hojen) och de va sjutton vad dåliga alla vägar har blivit under vintern. Tjälskott och skit.

Har ni nåt tips om nån go lagom kurvig väg som inte är så himla dålig.

Om någon vänlig själ skulle kunna tänka sig att skicka ett SMS och meddela mötesplats och tid i framtiden så är mitt nummer 0733-388683.
Jag har nämligen ingen att åka med längre, eftersom brorsan blev av med KK i helgen.

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
ec2bme skrev:
Jag har varit ute lite grann själv (eftersom jag har svårt att hinna hem och kolla av när och var ni ska mötas, och sen åka dit, innan det är för sent. Hade varit lättare om man kunde få tips under dagen via SMS eller nåt, så man bara kunde skynda sig hem och hämta hojen) och de va sjutton vad dåliga alla vägar har blivit under vintern. Tjälskott och skit.

Om någon vänlig själ skulle kunna tänka sig att skicka ett SMS och meddela mötesplats och tid i framtiden så är mitt nummer 0733-388683.
Jag har nämligen ingen att åka med längre, eftersom brorsan blev av med KK i helgen.

Vi åkte bla imellan Lerum å Olofstorp igår! Den vägen är ju inte så himla lång men den är skön...å den var bra!

FÖRGÖRAREN

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
ec2bme skrev:

Noterat numret! Klart vi ska höra av oss så du slipper snurra runt ensjälver.. :tummenupp

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Tänkte åka lite på dan imorgon e lite sugen på lygnen runt kanske nån mer som har tid o lust? :yoparty :yoparty

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Förgöraren skrev:
Förresten, var du ute igår eller??? Vi stack la 17.15 därifrån men jag siktade inget som liknade hojen på avataren (modell större).

Är inte säker på att jag hinner till 17.00 idag! Var tvungen att ha skjorta och byxor på jobbet idag så jag kunde inte ta hojen dit!

Annars, om nån lämnar nummer så (kanske) man hinner upp!

FÖRGÖRAREN :yoparty

nej kom inte ut på någon seriös körning varken igår lr idag kom en massa skit i vägen med jobbet och andra saker :( men ska ut och köra lite nu någon timme jag bus bus bus :tungan

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Förgöraren skrev:
Vi åkte bla imellan Lerum å Olofstorp igår! Den vägen är ju inte så himla lång men den är skön...å den var bra!

FÖRGÖRAREN
Många härliga uiiilikrön! :yoparty

jomparr

Living on the edge!!!
Gick med
20 Dec 2004
Hoj
På jakt
Svinkallt

Tog hojen till jobbet idag för att kunna ut och åka lite när jag slutat. Är det någon/några som skall samköra idag? Säg tid och place så dyker jag upp. Mvh JoMpA :banana

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Hultan skrev:
Många härliga uiiilikrön! :yoparty
Jo det är känt med fina krön där, men jag vill bara varna er istället, för det är en livsfarlig väg där.
För 2 år sen så var det en av WCX medlemmarna som kraschade där, och jag kan ju säga att det var den mest otrolig tur han hade för att överleva.
Det var ett gäng hojar som kom åkandes, när dom kommer över krönet så håller en bil precis på att svänga in på en mindre väg tvärsöver stora vägen, fanns ju ingen som helst chans till att stanna. Kraschen var oundviklig, säkert 100kmh rätt in i bakhjulet på bilen med sån kraft att hela bakaxeln går av. Turen kom att polarn flög över bilen och inte slog kroppen i den, men han landade på andra vägbanan och det var tur att ingen kom från andra sidan o körde på han.

så ha lite koll på avfarterna på den vägsträckan när ni kör där.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
ec2bme skrev:

Idag ska jag fixa iordning hojen :D

Så vi synes på vägen snarast... (fast jag skulle ju inte köra 125:an nått mer...) men ja måste ju testköra den så jag vet att den går :hoppa

pAz

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
gammel r1:a .. *hittad*
jomparr skrev:
Tog hojen till jobbet idag för att kunna ut och åka lite när jag slutat. Är det någon/några som skall samköra idag? Säg tid och place så dyker jag upp. Mvh JoMpA :banana

17:00 vid gp?
är där o ser ifall nån dyker upp
/paz

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Ravetrancer skrev:
Jo det är känt med fina krön där, men jag vill bara varna er istället, för det är en livsfarlig väg där.
För 2 år sen så var det en av WCX medlemmarna som kraschade där, och jag kan ju säga att det var den mest otrolig tur han hade för att överleva.
Det var ett gäng hojar som kom åkandes, när dom kommer över krönet så håller en bil precis på att svänga in på en mindre väg tvärsöver stora vägen, fanns ju ingen som helst chans till att stanna. Kraschen var oundviklig, säkert 100kmh rätt in i bakhjulet på bilen med sån kraft att hela bakaxeln går av. Turen kom att polarn flög över bilen och inte slog kroppen i den, men han landade på andra vägbanan och det var tur att ingen kom från andra sidan o körde på han.

Tack förvarningen :)

kl 17 på gp då :) jag sticker ner nu och kollar om någon är där

Perra

SRH
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 525EXC-07
Ravetrancer skrev:

:skrämd

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
ec2bme skrev:

Jag tyckte inte att töllsjövägen hade försämrats nåt nämnvärt, inget grus heller vad jag kunde hitta. men jag tar inget ansvar för om nån skulle hitta rullgrus :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept