Göteborgs åkartråd! OBS: Läs tipsen i första inlägget!

Status
Ej öppen för fler svar.

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GÖTEBORG
Hoj
R6 SuperSport
Det är fortfarande lite blött, men solen skiner och det är inte ett moln på himlen. Det blir nog bra till klockan 12.00,så det kör vi på :tummenupp
 

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Ort
GBG
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
IRON MAN skrev:
Det är fortfarande lite blött, men solen skiner och det är inte ett moln på himlen. Det blir nog bra till klockan 12.00,så det kör vi på :tummenupp
Japp vi syns kl 12 :tummenupp
 

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GÖTEBORG
Hoj
R6 SuperSport
Sorry att jag inte var där farfar.Jag hade tappat två bultar till bromsoken så jag var tvungen att lösa det först.
Hoppas du inte var ensam på GP. :Bugar
 

grott mongo

A-a-a-alkoholist javisst
Gick med
22 Jan 2005
Ort
ghettoborg
Hoj
Ktm 625 smc
om du var på götaplatsen med en röd vit 125 så såg jag dig. Satt mot muren och hade min fina ktm bredvid!! :yoparty
 

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Ort
GBG
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Ja då var man hemma efter en dag till på hojen. Tänkte tacka alla som jag åkt :) å festat :fyllisar med denna helgen för en helt fantastikt rolig helg med skratt å härliga vägar ( tråkigt med den lilla racing insedenten idag bara glad att de gick bra för dom inblanade )ja kan bara säga
SOMMAREN ÄR HÄR :banana :banana tills vi ses igen ha de gott :tummenupp
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Yamaha farfar skrev:
Ja då var man hemma efter en dag till på hojen. Tänkte tacka alla som jag åkt :) å festat :fyllisar med denna helgen för en helt fantastikt rolig helg med skratt å härliga vägar ( tråkigt med den lilla racing insedenten idag bara glad att de gick bra för dom inblanade )ja kan bara säga
SOMMAREN ÄR HÄR :banana :banana tills vi ses igen ha de gott :tummenupp
Tru that, Härlig härlig helg.. Bärs o bågar! :tummenupp
Tack själv föressten!
 

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Tack själv farfar!

Härliga vägar uppe på Orust idag! Synd att jag var lite för trött mot slutet för att orka njuta ordentligt. Kan ha lite med gårdagens sjöslag :fyllisar att göra, tack Hultan för det! :tummenupp

Tänk vad skönt att det ligger en hel sommar framför oss där vi kan hoppas på många såna här härliga helger! :banana
 

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Miss_Orchidee skrev:
Jag vill köra en sväng! har jobbat medans dom andra va i stenungsund :(

Synd att jag blev rejält försenad på jobbet, och att jag dessutom inte såg din post förrän nu. Jag hade en skön kvällstur iaf och avslutade med att meka lite med DaneTL1000R och Sharpedge.
 

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Yamaha farfar skrev:
Ja då var man hemma efter en dag till på hojen. Tänkte tacka alla som jag åkt :) å festat :fyllisar med denna helgen för en helt fantastikt rolig helg med skratt å härliga vägar ( tråkigt med den lilla racing insedenten idag bara glad att de gick bra för dom inblanade )ja kan bara säga
SOMMAREN ÄR HÄR :banana :banana tills vi ses igen ha de gott :tummenupp

Det hade varit kul att vara med, men jag jobbade ju... Det blir ju fler gånger, men det är alltid tråkigt att missa hojåka och trevligt umgänge.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Angel1000 skrev:
Synd att jag blev rejält försenad på jobbet, och att jag dessutom inte såg din post förrän nu. Jag hade en skön kvällstur iaf och avslutade med att meka lite med DaneTL1000R och Sharpedge.
Ska vi ta en kvällstur på torsdag allihopa?? (anlednigen till att det dröjer tills torsdag är att jag jobbar) hade vart kul att kunna ut och köra med er allihopa igen!
 

Angel1000

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2004
Ort
Västerås
Hoj
KTM 990 Adventure
Miss_Orchidee skrev:
Ska vi ta en kvällstur på torsdag allihopa?? (anlednigen till att det dröjer tills torsdag är att jag jobbar) hade vart kul att kunna ut och köra med er allihopa igen!

Hm, jag tror jag jobbar kväll då. Jag funderar på en sväng imorgon kväll dock.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Angel1000 skrev:
Hm, jag tror jag jobbar kväll då. Jag funderar på en sväng imorgon kväll dock.
jag jobbar till 19.15 imorgon så det blir sent isåfall... så jobbar jag dag/ natt tisdag, natt onsdag natt fredag
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top