back in black
Ringräv
ostebo skrev:Jag tänkte dyka upp... måste motionera min hoj innan den säljes!!
Vid 12 som alltid!!!!
I´ll be there.
Måste rasta min stackars 900, den ser lite ledsen ut.
ostebo skrev:Jag tänkte dyka upp... måste motionera min hoj innan den säljes!!
Vid 12 som alltid!!!!
Japp, den vägen är klockren ner till Varberg. Vill man ha ännu trevligare kan man fortsätta hela kustvägen mot Halmstad½sharpedge skrev:Du tar bara gamla vägen ner till varberg så slipper du motorvägen.
Kungsbacka - fjärås - torpa - fagered - åsa - frillesås - väröbacka osv ner till varberg (borde vara skyltat här eller tidigare).
Hoppas det hjälpte litegranna.
Japp, det hjälper säkert. Kommer iofs troligen att åka vilse, det brukar jag göra.sharpedge skrev:Du tar bara gamla vägen ner till varberg så slipper du motorvägen.
Kungsbacka - fjärås - torpa - fagered - åsa - frillesås - väröbacka osv ner till varberg (borde vara skyltat här eller tidigare).
Hoppas det hjälpte litegranna.
Får se. Blir väl i så fall tvungen att tjacka en vettig karta så man kan planera fortsättningen. Fast det tar ju lite spänningen ur åkningen förstås. Att veta var man är tycker jag ju egentligen är fegt.hålundan skrev:Japp, den vägen är klockren ner till Varberg. Vill man ha ännu trevligare kan man fortsätta hela kustvägen mot Halmstad½
Man kan köra en jäkla massa olika. Om du vill köra lite längre är ju Landvetter > Hällingsjö > Fjärås en riktig höjdare, finns många varianter på den vägen, via Hällesåker om man önskar, eller Eskilsby, eller....Maja skrev:Men, men. Jag har försökt förut att hitta kul väg gbg-Kungsbacka men misslyckats. Kanske inte ens finns nåt?
hållundan skrev:Man kan köra en jäkla massa olika. Om du vill köra lite längre är ju Landvetter > Hällingsjö > Fjärås en riktig höjdare, finns många varianter på den vägen, via Hällesåker om man önskar, eller Eskilsby, eller....
Det tycker jag definitivt att du ska göra!Coola Ola skrev:Jag ska nog göra allvar av min idé att rita en karta på alla roliga vägar jag känner till i gbg med omnejd.
jomparr skrev:Drar iväg och åker lite nu! Någon som vill hänga på eller????
Gottis skrev:Någon som känner för en liten tur lr jag åker ner till GP sitter där mellan 12 och 12,30 iaf och ser om någon vill hänga på
bagerah skrev:skall till sthlm och hämta en duke.... men det kanske är en lite längre tripp än du tänkt dig...?
non-stop skrev:Jag brummar ner nu och ser om du gottis e kvar...få se om jag hinner ta en sväng
Gottis skrev:hade nog precis åkt då tror jag men imorgon så blir det samling kl 1600 för avfärd till falken för ban åkning 300 kr är priset
Rasorblade skrev:Ngn som inte skall dit och vill åka en sväng?? Antingen på fm eller på kvällen???
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|