Göteborgs Speedway klubb!

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
headerimg.jpg
http://www.goteborgspeedwayklubb.se/
Intreserad av Speedway?
Göteborgs Speedway klubb söker medlemar
Känner ni folk under 18 år så är dom sjukt intreserade av dom med!:tummenupp 18+ Sökes med!
Ni som är medlemar kommer att få va med på ullevi grand prix,samnt hjälpa till att bygga göteborgs enda speedway bana om ni vill!
Har ni frågor så skriv det här eller mejla!
Brukar träffa killarna som starta upp det!

Hoppas det är okej att ja la upp det här!:Bugar

Last edited:

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Hoj
ITALIA
har kört hoj hela livet men aldrig provat speedway, vore sjukt kul om det kunde anordnas nån prova-på dag eller nåt? kan inte säga hurvida det är nåt för mig eller inte men jag skulle jävligt gärna testa nångång iallafall.:tummenupp

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
har kört hoj hela livet men aldrig provat speedway, vore sjukt kul om det kunde anordnas nån prova-på dag eller nåt? kan inte säga hurvida det är nåt för mig eller inte men jag skulle jävligt gärna testa nångång iallafall.:tummenupp

Prova på dag komer vi att ha för alla medlemar.
Dom har nys fått klart tecken att få byga en bana i säve.

carling

Ny medlem
Gick med
28 Dec 2007
Hoj
zxr750/zx9r Home Edition
vänta vänta lite nu... är det verkligen så att vi ska få en ny permanent speedwaybana i GBG??
när börjar den byggas?

det skulle innebära att jag slipper köra till Gislaved för att sladda lite som glad motionär? kommer "glad motionär" som insett att man är för gammal för att satsa men ändå tycker att det är kul & gasa välkommen???

MVH Fredrik

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
vänta vänta lite nu... är det verkligen så att vi ska få en ny permanent speedwaybana i GBG??
när börjar den byggas?

det skulle innebära att jag slipper köra till Gislaved för att sladda lite som glad motionär? kommer "glad motionär" som insett att man är för gammal för att satsa men ändå tycker att det är kul & gasa välkommen???

MVH Fredrik

Japp det har vi fått!
Allt är klart,dom har försökt få bygga den i två tre år å nu har dom entligen fått lov att bygga den.
Vet inte exakt,men ska kolla upp det när den ska börjas byggas,å när den ska va klar på ett ungefär! :)
Banan kommer att va ute i säve!
:) :) :) :) :) :) :)

Lister

Slösare
Gick med
8 Jun 2005
Hoj
En stor stark
när börjar den byggas?

MVH Fredrik

Hehe nu vakna Carling!:tummenupp
Fantastiskt att vi får en motorbana över huvud taget, detta gynnar all motorsport i Gbg!

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Japp det har vi fått!
Allt är klart,dom har försökt få bygga den i två tre år å nu har dom entligen fått lov att bygga den.
Vet inte exakt,men ska kolla upp det när den ska börjas byggas,å när den ska va klar på ett ungefär! :)
Banan kommer att va ute i säve!
:) :) :) :) :) :) :)

vem är det som håller i det? vi har varit med i den diskussionen ang en motardbana. hade vart gött om det kanske går att göra nåt ihop med dom.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hehe nu vakna Carling!:tummenupp
Fantastiskt att vi får en motorbana över huvud taget, detta gynnar all motorsport i Gbg!
:tummenupp:tummenupp:tummenupp

vem är det som håller i det? vi har varit med i den diskussionen ang en motardbana. hade vart gött om det kanske går att göra nåt ihop med dom.

Det är va ja vet göteborgs speedway klubb! De mästa är la folk från kaparna som gick i konkurs!
Men mer info kommer nog nästa vecka! :)
Är bort rest.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept