gixxer_1255
Suzuki samlare?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Suzuki GSXR 7/11 1985, Suzuki GSXR 1100 1986 & Suzuki GSX Katana 1983
Jag har kontakt med en tokduktig kille som jobbar med CNC-fräsning, han har gjort några jobb åt mig tidigare. Nu fick jag frågan av honom om det finns någon marknad för CNC-frästa gaffelkronor till streetfighters??????Tanken han hade var att göra kronor till dom vanligaste hojarna typ R1, Fireblade och GSXR. Ev andra modeller oxå, problemet är att det bör finnas 2-3 intresserade för han gör helst en 4-5 kronor åt gången. Priser är inte bestämt ännu men tanken är att det skall bli billigare än att impotera från tyskland (där ligger väl priset på ca 200Euro) Risers ingår.
Finns det något intresser? Isåf skicka ett PM till mig.
(Jag hade en liknande tråd tidigare om toppsmörjningsatser till GSX och GSXRár men den projektet ligger i malpåse tillsvidare på grund av lågt intresse)
Som prov på jobb han gjort sätter in en bild på en gaffelkrona han har gjort till min Katana.
Finns det något intresser? Isåf skicka ett PM till mig.
(Jag hade en liknande tråd tidigare om toppsmörjningsatser till GSX och GSXRár men den projektet ligger i malpåse tillsvidare på grund av lågt intresse)
Som prov på jobb han gjort sätter in en bild på en gaffelkrona han har gjort till min Katana.
Bifogat
Last edited: