GAH!!! Alla mina fordon DÖR!!! DEL 4

Sledneck

Fa si på globbana
Gick med
28 May 2006
Ort
ADAK
Hoj
CBR 900 rr 99:a
Helt underbart skrivet :) svårt att inte skratta åt dina missöden.
Att Ford har en otäck tendens att paja är dock ingen nyhet...
 

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Ort
sandvikenhills
Hoj
1000rr-09
bunkra upp med tändkasseter å turbon å svänghjul så klarar du dig eller skaffa en japansk bil...ärligt vem skulle du köpa bil av en japan som får styck för han dragit en skuv för dåligt eller abdul i trollhättan "som skriker är du rasist" när dom påpekar att 3dörrar och1 hjul ramlat av...tänk på det du
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
ÄNTLIGEN!!!1!1!!:yoparty du är min gud lucius, fyfan vad bra du skriver!:tummenupp hoppas verkligen att det löser sig för dig med alla dina bilar, om någon någonsin har lyckats skriva sig till en särskild liten plats i himmelen, en plats där ens bil fungerarar felfritt, så är det du:D
 

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Ort
Norrtälje
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
bunkra upp med tändkasseter å turbon å svänghjul så klarar du dig eller skaffa en japansk bil...ärligt vem skulle du köpa bil av en japan som får styck för han dragit en skuv för dåligt eller abdul i trollhättan "som skriker är du rasist" när dom påpekar att 3dörrar och1 hjul ramlat av...tänk på det du

låter som inside info :p

nä men seriöst jag går å funderar på en 9-5 Kombi Aero istället för min BMW idag (typ billigare å pendla sönder en saab än en bmw. :p ) är de åt helvete fel de?
 

Katana org

rakish form and super performance
Gick med
30 Apr 2005
Ort
Trångsund
Hoj
GSX1100S -82 nr:124 och GSX1400 "ES"
låter som inside info :p

nä men seriöst jag går å funderar på en 9-5 Kombi Aero istället för min BMW idag (typ billigare å pendla sönder en saab än en bmw. :p ) är de åt helvete fel de?

Ja det är åt he..te fel... Såvida du inte innehar en fetish för täta verkstadsbesök med mer eller mindre olösta mysterier.
Känner inte till en enda lycklig SAAB ägare.
Har inte haft någon själv, men det har funnits en drös i bekantskapen. Och dessvärre så verkar dom bara bli sämre och sämre för varje årsmodell isf tvärtom.

Men dom är iaf roligare än Volvo så länge dom går.....

Men byta en BMW mot SAAB..... huva!

/U
 

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
Otur


hur går saaben?


Slag under bältet!! :mad:

ÄNTLIGEN!!!1!1!!:yoparty du är min gud lucius, fyfan vad bra du skriver!:tummenupp hoppas verkligen att det löser sig för dig med alla dina bilar, om någon någonsin har lyckats skriva sig till en särskild liten plats i himmelen, en plats där ens bil fungerarar felfritt, så är det du:D

Den finns inte i min värld! :mad:

Man börjar undra lite hur någon kan ha så mycket oflyt :tungan

Ja det kan inte vara mitt karma, jag är alltid snäll!! :va

Kan man inte få en utförlig recension på alla fel på saaben då, samt regnummret på din gamla Ford, så att man kan tuta glatt åt den nya ägaren..


Kommer..... :tuttar

Jag börjar tro att du ska lägga ut dina och firmans pengar på taxi :D :D :D


Jag har en gång fått byta taxi på E4:an... Den gick sönder strax efter Sollentuna! :huvet
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3090552 Ja det är åt he..te fel... Såvida du inte innehar en fetish för täta verkstadsbesök med mer eller mindre olösta mysterier.
Känner inte till en enda lycklig SAAB ägare.
Har inte haft någon själv, men det har funnits en drös i bekantskapen. Och dessvärre så verkar dom bara bli sämre och sämre för varje årsmodell isf tvärtom.

Men dom är iaf roligare än Volvo så länge dom går.....

Men byta en BMW mot SAAB..... huva!

/U
:hej fast iof saab 9000 men ändå
 

P-nutZ

The end is now!
Gick med
18 Jun 2004
Ort
sandvikenhills
Hoj
1000rr-09
låter som inside info :p

nä men seriöst jag går å funderar på en 9-5 Kombi Aero istället för min BMW idag (typ billigare å pendla sönder en saab än en bmw. :p ) är de åt helvete fel de?
saab 95 sveriges mest bogerade bil....köp en -03 å nyare och se till att du får den förlängda motor garanti obs bilen måste vara servad varje år även om du inte hinner köra så långt som det är mellan servisintervallerna obs täckna tillägg på försäkringen så du får hyrbil när den står på verkstad...
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Du kanske skulle ha en cykel istället men då bryter du väl bägge benen ! := :)

Henrik
 

Tarasus

Ny medlem
Gick med
29 May 2007
Ort
Timrå
Hoj
Gsx-R 1100 -86 (såld)
3091149 Jag har en gång fått byta taxi på E4:an... Den gick sönder strax efter Sollentuna! :huvet

Du inser väl att nu när du skrivit detta kommer du aldrig får åka/låna något fordon från någon här på SH :) Det räcker ju med att du kommer i närheten för att dom ska rasa! Du är en sån där icke kompatibel person :tungan

Edit: läste dom tidigare inläggen :klappar:klappar underbar skrivning!
 
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
kom igen nu, berätta mer om din saab (sälj aset, alternativt: byt!)!!!!:D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
inte en hoj iaf :D

Är det vm-kval i trådlyftning?

bara ett år, har både sett och gjort värre:fakta

för övrigt förtjänar den här tråden att lyftas (liksom alla andra lucius novelltrådar) och dessutom så vill jag veta hur det gick med saaben:D
 

Lucius

Light?!
Gick med
1 Jul 2004
Ort
El Stockholmo
Hoj
Borttappad
bara ett år, har både sett och gjort värre:fakta

för övrigt förtjänar den här tråden att lyftas (liksom alla andra lucius novelltrådar) och dessutom så vill jag veta hur det gick med saaben:D


Hmm... Kanske borde man skriva lite om SAAB:en och den förträffliga servicen man får på SAAB??

För helt felfritt kan jag ju säga att det inte har varit! :gnissla

Jag måste offra ett topplock till skrivguden, så jag får lite inspiration till en timmas skrivande bara! :tummenupp
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Alla firmor skjuter sig alltid i foten så fort de ska beställa nya bilar - undrar varför det är så? :va

Turbon måste vårdas, det är inte någonting som någon alls fattar om man pratar med folk eller tittar på hur de kör.
Från Ford till SAAB - fan va taskigt....

För helt felfritt kan jag ju säga att det inte har varit! :gnissla

... men det trodde du väl heller inte från början hoppas jag?
 
Last edited:
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top