bunkra upp med tändkasseter å turbon å svänghjul så klarar du dig eller skaffa en japansk bil...ärligt vem skulle du köpa bil av en japan som får styck för han dragit en skuv för dåligt eller abdul i trollhättan "som skriker är du rasist" när dom påpekar att 3dörrar och1 hjul ramlat av...tänk på det du
låter som inside info
nä men seriöst jag går å funderar på en 9-5 Kombi Aero istället för min BMW idag (typ billigare å pendla sönder en saab än en bmw. ) är de åt helvete fel de?
Otur
hur går saaben?
ÄNTLIGEN!!!1!1!! du är min gud lucius, fyfan vad bra du skriver! hoppas verkligen att det löser sig för dig med alla dina bilar, om någon någonsin har lyckats skriva sig till en särskild liten plats i himmelen, en plats där ens bil fungerarar felfritt, så är det du
Man börjar undra lite hur någon kan ha så mycket oflyt
Kan man inte få en utförlig recension på alla fel på saaben då, samt regnummret på din gamla Ford, så att man kan tuta glatt åt den nya ägaren..
Jag börjar tro att du ska lägga ut dina och firmans pengar på taxi
fast iof saab 9000 men ändå3090552Ja det är åt he..te fel... Såvida du inte innehar en fetish för täta verkstadsbesök med mer eller mindre olösta mysterier.
Känner inte till en enda lycklig SAAB ägare.
Har inte haft någon själv, men det har funnits en drös i bekantskapen. Och dessvärre så verkar dom bara bli sämre och sämre för varje årsmodell isf tvärtom.
Men dom är iaf roligare än Volvo så länge dom går.....
Men byta en BMW mot SAAB..... huva!
/U
saab 95 sveriges mest bogerade bil....köp en -03 å nyare och se till att du får den förlängda motor garanti obs bilen måste vara servad varje år även om du inte hinner köra så långt som det är mellan servisintervallerna obs täckna tillägg på försäkringen så du får hyrbil när den står på verkstad...låter som inside info
nä men seriöst jag går å funderar på en 9-5 Kombi Aero istället för min BMW idag (typ billigare å pendla sönder en saab än en bmw. ) är de åt helvete fel de?
3091149Jag har en gång fått byta taxi på E4:an... Den gick sönder strax efter Sollentuna!
inte en hoj iafFord mondeo v6
Vem fan kan komma på att köpa nått så äckligt ...
Ps vad drar Saaben
inte en hoj iaf
Är det vm-kval i trådlyftning?
bara ett år, har både sett och gjort värre
för övrigt förtjänar den här tråden att lyftas (liksom alla andra lucius novelltrådar) och dessutom så vill jag veta hur det gick med saaben
För helt felfritt kan jag ju säga att det inte har varit!
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|