Galen kvinna från tuben.

Samme

Skrotsamlare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K2, Yamaha FZR 1000 -89, Suzuki GSX 1100 -82 och en Ktm Superduke Gt -17
Såg otäckt ut. Fick han tag i nyckeln tro?

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Nu hade jag ju inte stängt en mc på det viset men hade en motorcyklist fotat min bil så hade jag nog kört på/över honom med iofs...

nokte

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Suzuki Intruder 600 -96
Djävulen utklädd till en Fiat!

Trodde fan inte mina ögon :huvet

lindman

Ajko for the sound
Gick med
25 May 2009
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
de är inte ok att sparka på bilen men hon säger ju nått åt han inte ok ändå
men köra över nån sådär är ju mordförsök så ni vet er bil är ett vapen på x kg och dödar saker utan problem

Last edited:

nokte

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2011
Hoj
Suzuki Intruder 600 -96
Ha ha ... en retard på mc som tror att man kan sparka på folks fordon utan efterräkningar.
Nåja, han kanske lärde sig att alla repor går inte att polera bort. :crash

Du tror inte att den här händelsen har en historia före att filmen började? :rofl

Baptisten

Medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
KTM Duke II
Det där var bland det sjukaste jag sett :rofl

Korkat som fan att sparka på bilen, men vilket jävla hjärnsläpp hon(?) fick, det där kunde ju fan ha gått hur som helst.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Han skulle ha släpat ut slynan och klämt hövet på henne några ggr med bildörren så kanske hon inte gjorde om den där manövern ;) :crash

Falcken

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2007
Hoj
bambustaket på 1100 cc
Någon sa för väldigt länge sen att en vred kvinna är värre en helvetets alla demoner........

max350

Yamaha RD-2Takt
Gick med
23 Jan 2006
Hoj
83 Yamaha RD350 MT Racing 60c, Strömsholm 4800 B&R Cyclepro 50cc Race Bullit 50cc Sundeam Speedmaster 60cc
Ni har mycket att vara rädda för i trafiken alla SH åkare " tant Agda 88år" "Gubben i hatt alt keps" " kvinnliga poliser" nu också "galen Kvinna i SUV" ni har det inte lätt :rolleyes: Hon gjorde nog precis som dom flesta skulle ha gjort, bli förbannad!!:Bugar

MotherTrucker

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2009
Hoj
na
Man ser ju inte riktigt hur det började, var det så att kvinnan stängde honom mellan bilarna med flit var det väl förståeligt att han lackade ur och började sparka, ungefär lika förståeligt som att hon gav tillbaka om det var oprovocerat. Och vem vet, dom kanske var gamla bekanta och det gällde något helt annat. Eller så var hon rädd att han hade en pang och skulle poppa en cap i pallet på henne och knycka bilen.. eller PMS vs roidrage, alla sorter finns i trafiken samtidigt, ibland stöter dom samman..

Kan finnas många förklaringar, svårt när man själv hör till en civiliserad kultur..

999.8cc

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2011
Hoj
R1
Försöker man medvetet köra över en person på MC/cykel/gående så är personen inte lämplig att framföra ett motorfordon, någonsin under sin livstid.

Oavsett vad som skett innan är mordförsök aldrig lagligt.

Last edited:

Str3 R

Guest
Hade han gett tusan i att sparka på bilen så hade hans hoj varit mer hel, det där löste inte precis nånting.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år