Orecic
http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
eller skaffa vapen och lek Road Rash..
Vad behöver man vapen till när man har kolfiberknogar?
http://www.youtube.com/watch?v=NVsntw7QgtE
(Kan det vara IvanDrago från SH? )
Last edited:
eller skaffa vapen och lek Road Rash..
Vad behöver man vapen till när man har kolfiberknogar?
http://www.youtube.com/watch?v=NVsntw7QgtE
(Kan det vara IvanDrago från SH? )
Nu är ju visserligen allt som skrivs på tuben sant men var är bildbeviset på att det faktiskt var en kvinna bakom ratten?
Man ser ju när hon stiger ut ur bilen vid 0:49? Och lite tydligare vid 0:51. Samma tjej som filmas närmre vid 1:31. G-man du va då inte särskilt observant
Klokt skrivet. Gäller lika mycket när man kör bil.Det här visar ju tydligt varför man aldrig ska ge sig på andra trafikanter fysiskt. Du vet aldrig hur det hela slutar. Någon rubbad dåre kan störta ut ur bilen med kniv, slagträ, skjutvapen och fan vet allt för att ge igen. Eller försöka köra ihjäl dig med berått mod. Vissa människor klarar helt enkelt inte av att tänka först och agera sen. Jag har erfarenhet av sådana och det är jäkligt obehagligt. "Det bara svartnade" säger de, som om det skulle frita dem från ansvar på nåt sätt.
Och att angripa någons bil är speciellt känsligt, det blir intrång på reviret så att säga. "Min bil är min borg", typ.
I såna här situationer är det bara att skaka på huvudet, tycka synd om idioten och köra vidare istället. Det gör garanterat mindre ont än att behöva plocka upp sin kraschade hoj från vägen.
Du hade skadat/dödat någon och suttit i fängelse för att du fick ett märke på din bil?Nu hade jag ju inte stängt en mc på det viset men hade en motorcyklist fotat min bil så hade jag nog kört på/över honom med iofs...
Sarkasm? Åtminstone hoppas jag det.... (Dock är ju mannen ifråga moderator på garaget.org så vågar inte garantera det )Du hade skadat/dödat någon....
Man ser ju när hon stiger ut ur bilen vid 0:49? Och lite tydligare vid 0:51. Samma tjej som filmas närmre vid 1:31. G-man du va då inte särskilt observant
Hur vet du att det var en kvinna? Det var dumt att sparka på bilen i första läget, det är inte försvarbart vad bilföraren gjorde, men vad vet vi vad som föreligger mer i detta fall?
Idagens läge kan man få garantier för något törs nog fortfarande vidhålla att man inte vet om det är en kvinna
Du hade skadat/dödat någon och suttit i fängelse för att du fick ett märke på din bil?
Jag förstår mig inte på människor som du. Och ditt idiotiska inlägg får ”Gilla” av 6 st som hade gjort likadant. Det är dystert. Det är sådana som du/ni man läser om i tidningen som skadar andra i ”vansinnesdåd” och först efteråt (kanske inte ens då) inser vilken fruktansvärd skada man har ställt till med – för sig själv och för andra. Fy fan...
Ladda ner skriften vid länken nedan, kom till lite självinsikt och lär dig/er ett alternativt och mer funktionellt beteende när ni känner er personligt förorättade.
http://www.vti.se/sv/publikationer/aggressivitet-pa-vag/
Tror snarare att det är du som borde komma till den självinsikten att du är jävligt oskyddad som mc förare och att sparka på en bil är en jävligt dåligt idee... Moppefuckon som du tror att du kan köra mc o komma undan med vad som helst bara för att du har en hjälm på!? Ja jag är administratör på garaget vad detta nu har med saken att göra men det borde ju visa att jag gillar min bil jävligt mycket mer än jag gillar dig och sparkar du på den får du ta konsekvensen av detta som även jag kommer att få göra i lagens mening. Nej jag kommer inte att äventyra ditt liv genom att köra över DIG men din hoj kommer att behöva en lagom stor renovering. Du är garanterat en sån som knyter näven i fickan o undrar var polisen är när man behöver den och troligen helt oförmögen till handling när det väl gäller, DET är inte jag.
Det har du gemensamt med alla andra män som döms för våldsbrott. Och kvinnan i filmen som i ren ilska var på väg att köra ihjäl mc-killen. Hög aggressivitet, låg impulskontroll och svag empatisk förmåga.Du är garanterat en sån som knyter näven i fickan o undrar var polisen är när man behöver den och troligen helt oförmögen till handling när det väl gäller, DET är inte jag.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|