Galen kvinna från tuben.

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja om du tänker på mig så försvarar jag absolut inte henne på någotvis menar helt enkelt att sparkar nån till på min bil så kör jag på honom/hojen så att han åtminstånde välter jag har skrivit flera ggr att jag inte menar att köra över personen så han dör...

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Ja om du tänker på mig så försvarar jag absolut inte henne på någotvis menar helt enkelt att sparkar nån till på min bil så kör jag på honom/hojen så att han åtminstånde välter jag har skrivit flera ggr att jag inte menar att köra över personen så han dör...

kanske räcker med att han ramlar så illa att han får sitta i rullstol resten av livet ... då kan han iaf inte sparka på din bil igen :näsblod :huvet

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86
Uppenbart mindrevärdsyndrom...

Så du ska alltså köra över vederbörandes motorcykel men samtidigt garantera dennes säkerhet?
Vågar du inte kliva ur 240:n eller?:arsele

OnT: Ta bussen till närmsta trafikverkskontor och lämna tillbaka ditt körkort tills du lugnat ner ditt sinne lite. Mordförsök hör väl ändå inte hemma i trafiken. Knappt någon annanstans heller.

Last edited:

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja ni verkar ju inte våga berätta vad ni hade gjort heller uppenbarligen.... Men ni hade väl knutit handen i fickan som sagt... Och givetvis snackar ju även du adde bara åt ett håll och inte åt andra hållet... tönt

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Hur funktionell och bra egenskap är det att sparka på andras bilar då? Så jävla skönt resonemang du har åt ett håll.... Ingen nämner något alls om vad man SKA göra när någon sparkar på bilen men visst det är väll fortfarande knyta handen i fickan som gäller där då....

Otroligt skönt att se att jag inte behövde försvara det jag skrev (fler som fattade poängen).

Finns kanske hopp ändå :tungan

Culpa

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2011
Hoj
XT600-89 GG300ec-07 Crf450-11
Nu vet man inte förgången innan filmen började men..
Jag släpper gärna förbi en mc i köer och skulle gärna flytta mej om möjlighet fanns för att underlätta omkörningar o ge :tummenupp.
Skulle därimot nån omotiverat sparka till på bilen(eller va fan jag än kör) så skulle jag förmodligen inte försöka köra över men denna film skulle nog verka som ett milt exempel..
Seriöst vad skulle ni göra själva? ringa konstapeln o gråta:va

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Om någon oprovocerat kickar på bilen så skulle jag nog dra öronen åt mig , troligen nån pundare/anabola-apa/bokstavskobination i bakrunden som hetsat upp sig av någon anledning på mig eller min bil
Hjälper inte så mycket å gå ut å bulta på honom/henne/den .... men troligen skulle adrenalinet göra att man flög ur å försökte bulta på den fan ... men köra på med ett vapen(bilen) skulle fan aldrig inträffa , som gammal sportskytt har jag haft vapen med mig i bilen många gånger , då hadde jag ju likagärna bara kunnat ladda och skjuta idioten likväl som att köra på vederbörande med bilen(vapnet)

Varsa

Medlem
Gick med
3 Jul 2006
Hoj
sv650s -04, rdgv350 -84 & bus 85:a
Konversationen i den här tråden bevisar bara det jag vetat hela tiden.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Tror ingen mc förare skulle sparka på min bil för jag flyttar på mig :)

Men om det nu mot förmodan skulle bli så (finns ju uppenbarligen mc förare som inte heller har alla hemma) skulle jag nog ringa polisen, ja. Jag är för gammal för raseriutbrott :hihi

GasRasare

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2010
Hoj
GSXR 1100 -86
Själv har jag bara varit med om detta "vägilskefenomen" då jag körde bil. Men scenariot liknade till stor del detta klipp: [video]http://video.se.msn.com/watch/video/hjalp-morgonilska-i-trafiken/1jj4es12q?from=sharepermalink&cpkey=04c343cf-f5ba-4566-b1e9-b4cb161e8c49%7c%7c%7c%7c[/video]

Skillnaden var väl att killen framför hade en sliten passat och en kniv isf. yxa. Jag valde att backa, för att sedan köra runt honom, vilket inte var det lättaste då han ställt bilen på tvären över båda körfälten. Jag hann ej observera reg. nr.

Han såg ut som en typisk anabolturk. (stor och mörkhyad med tennisbollar i armhålorna) tror inte han ville bjuda mig på kaffe om man säger så.:crash Finns så många idioter där ute. Det enda jag gjort var att tuta med ljud och ljus då jag trodde han missat mig totalt när han ignorerade stopplikt och brakade ut i gatan framför mig. Så nu vet ni (Goffen) hur jag gjorde. Jag ångrar mig inte. Har inget att bevisa.

Radare

Bannad
Gick med
22 May 2007
Hoj
Dnepr
Ja ni verkar ju inte våga berätta vad ni hade gjort heller uppenbarligen.... Men ni hade väl knutit handen i fickan som sagt... Och givetvis snackar ju även du adde bara åt ett håll och inte åt andra hållet... tönt
Att ha näven i fickan istället för att slå den i ansikten på andra är uppenbarligen något som du har lärt dig är...fel. Vad är du för människa?!

:3freak

bmwrobban

framhjulsdrivet är oönskat
Gick med
12 Nov 2010
Hoj
-94 Gsxr 750(såld), Gsxr 1000 K5 snabb banhoj (såld), -06 zx10, GsxR 1100 1987
Dansa istället!

LMFAO 'butchka butchka' hahahahaha de har rolight iaf HAHAHAHAHA
roligaste jag sett på länge :banana :fyllisar undrar vem de skall nita härnäst med det därna basebollträt...
har sett det där fenomenet innan... det heter speed (amfetamin) ;)
annars kan man inte vara så borta men ändå hemma ;) LOL
...hur fan kan man annars göra 'skottkärre'-armhävningar i luften.. lol
såg sånt här i Portugal -98:arsele :fyllisar ....sen kom snuten :3freak

Last edited:

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Att ha näven i fickan istället för att slå den i ansikten på andra är uppenbarligen något som du har lärt dig är...fel. Vad är du för människa?!

:3freak

Jag är den typen av människa som tar en spark på min bil personligt.... DU har fortfarande inte berättat vad du hade gjort trots att jag frågat flera gånger... Vad tycker du om en mc förare som sparkar på en bil tex? Hur stor tror du risken är att polisen får tag i en mc förare som kör ifrån platsen o sen nekar till att ha gjort nått alls då han hade hjälm på sig och inte gick att identifiera. Du skulle väl gladeligen pynta din insparkade framskärm själv o sen klappa dig för bröstet o säga att "jag är glad att JAG inte skadade någon i alla fall" Finns du ens i verkligheten?

Last edited by a moderator:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
u skulle väl gladeligen pynta din insparkade framskärm själv o sen klappa dig för bröstet o säga att "jag är glad att JAG inte skadade någon i alla fall" Finns du ens i verkligheten? Vi borde bli kompisar irl för jag borde ju kunna sätta på din käring utan att du blir arg....

Ehhh....... finns nog en diagnos för det där.........

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år