gam som spion

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Last edited:

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Japp, läste det i en tidning för många år sen. Risken är stor att den finns kvar hemma, nånstans, den som spar han har... :rolleyes: Det kan ha varit i Illustrerad Vetenskap. Jag har en trave såna som kvällsläsning bredvid sängen, jag kan snabbkolla där :)

Tänkte kanske att det var en ding ding värld eller något liknande :D
Låter rätt befängt att att man skulle förbjuda att rida på älgar. Hur det nu skulle gå till. Undra om de går att tämja? En förlorad konst kanske sedan Karl den XII dagar.

På wikipedia finns det en hänvisning till en svensk kung som försökte tämja älgar som riddjur.

"Under Gustav II Adolfs regeringstid gjordes försök att tämja älgar för krigsmakten som behövde riddjur till det trettioåriga kriget som rasade på kontinenten. Detta misslyckades dock. Detta sägs dock vara en myt."

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Det är ju inte omöjligt , diverse gnagare har blivit tömjda för att hämta ut dokument från miltärbaser/forskningsenheter (nån har laddat röven me en kapsel ala brevduva) o sen har har den dratt iväg.

Av den anledningen är det mycket speciella typer som arbetar med det här , psykiskt sjuka,supergravt autistiska och liknande - har studerat det här sen jag fick flocken med säregna individer efter mig sedan länge.

Dom är så paranoida så det finns inga gränser , en gång var ja Kgb agent, en annan Cia agent och den sista var bäst.
Några år efter Cia anklagaelserna dök det upp en näbbgädda - Lisa 11 - hon hade en tröja.

Naturligtvis är man fetingbevakad efter en sån här grej (säpochefen avgick 2003 p.g.a detta)

Spanarna i buskarna rapporterade inte att jag stod och pimpla bärs i tältet och förhandla med värdarnas typ dotter.

Dom var så gravt autistiska och störda så dom inte såg skillnad på en 11 åring
och en brud "han tjej står här - iklädd som en amerikansk flagga:D

:)

Visserligen loosa hon lite skruvar o roa sig på min bekostnad så ja fick dåligt rykte:D men det gjorde inget hon gjorde ju nytta och sänkte
dårarna en gång till.

Man fick sig ett garv som hette duga när dom rota i detta sen - dom var helt tokiga:huvet

Har lite trådar från denna säpohändelse här utspritt på forumet.
Märk väl då att det helt plötsligt efter 2008 börja dyka upp trådar
där yngre förmågor diskuteras , detta var en PsyOp ,psykoperation riktad mot säpo/undsäk i samband med detta.

Dom börja och leka med tanken att jag raggat på henne , dom berättade mer om sig själva som avikande människor psykiskt.

Så att dom arresterar brödrostar,gråsparvar,tusenfotingar och en skiftnyckel förvånar mig inte alls.

P.s den som vill få jobb jobb på Säpo/undsäk skall genast säga upp sig från jobbet,lyfta socialbidrag,börja leta efter fimpar,räkna väglinjer,klippa gräsmattor me sax i mitten på rondeller och allt möjligt konstigt.

Du kommer och uppfattas som deras nya chef "öh Lasse vi har hittat en stjärna på stan":D

Sparvöga

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
KTM 640 SM
haha ja och så undrar folk att det finns motvilja o misstänksamhet mot vissa folkslag?:D

Har, om än lite, kontakt med Nigeria i jobbet (endast per e-post som tur är). Ganska ofta jag tänker på den artikeln när det är någon från kontinenten i söder som hör av sig.

Disclaimer: Jag vet att inte alla Nigerianer tror på häxkonst, men ändå.

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
"Förra månaden påstod guvernören för den egyptiska Sinaihalvön att det kan vara Israel som släppt ut den livsfarliga haj som attackerat turister vid Sharm el-Sheikh."

nu blir e krig :kulspruta :D

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Har, om än lite, kontakt med Nigeria i jobbet (endast per e-post som tur är). Ganska ofta jag tänker på den artikeln när det är någon från kontinenten i söder som hör av sig.

Disclaimer: Jag vet att inte alla Nigerianer tror på häxkonst, men ändå.

Jaha, hur går det med arvet då som jag skulle få.:D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...