blacktriple
Har två Aprilior!
En numera avliden skäkting till mig hade en mekanisk verkstad och när han avvecklade fick jag en hel drös gamla prylar. Det var en stor, kraftig fräs, en stor kraftig pelarborr, en hel massa elmotorer, kopplingar, pneumatiska komponenter, kugghjul, osorterade lager och liknande prylar.
Jag har insett att jag nog aldrig själv kommer att få användning för grejerna men finns det någon annan som har det? Enklast hade såklart varit att sälja rubbet som någorlunda sorterat skrot.
Dock, om det finns någon som faktiskt hade behövt grejerna hade jag föredragit det. Med tanke på att det inte direkt är lagervaror från Ahlsell utan faktiskt användbart för den som behöver det. För övriga är det såklart bara skrot.
Finns det någon begagnatmarknad för denna typen av grejer och i så fall var?

Jag har insett att jag nog aldrig själv kommer att få användning för grejerna men finns det någon annan som har det? Enklast hade såklart varit att sälja rubbet som någorlunda sorterat skrot.
Dock, om det finns någon som faktiskt hade behövt grejerna hade jag föredragit det. Med tanke på att det inte direkt är lagervaror från Ahlsell utan faktiskt användbart för den som behöver det. För övriga är det såklart bara skrot.
Finns det någon begagnatmarknad för denna typen av grejer och i så fall var?