Hårdare virke i förarna förr. De körde inte vinterträningen hos en kinesisk gymnastskola. Nästa gång jag blir hånad för min oviga rygg så ska jag bara kontra med att jag har klassisk körstilMycket TIBA-förare bara
Last edited:
Hårdare virke i förarna förr. De körde inte vinterträningen hos en kinesisk gymnastskola. Nästa gång jag blir hånad för min oviga rygg så ska jag bara kontra med att jag har klassisk körstilMycket TIBA-förare bara
ca 76-77.1.Sheene år?
2.Sheene år?
Mozzberk har patent på klassisk stil.Hårdare virke i förarna förr. De körde inte vinterträningen hos en kinesisk gymnastskola. Nästa gång jag blir hånad för min oviga rygg så ska jag bara kontra med att jag har klassisk körstil
En lite halvt offtoppicfråga nu, var kan man köpa sånna där alpinestarsstövlar som GP-förare hade under början/mitten av nittiotalet? Sånna som Kevin har i den här länken: http://www.rgv.ru/img/diff/shwantz/Kevin148.jpg
Jag är ganska säker på att det sålts likadana (iaf utseendemässigt) till "vanliga" förare. Sjukligt snygga erom.
Dantheman har ett par.
Härlig bild! Gillar stekaren längst till vänster som står utanför räcket. Ingen dålig grässlänt, vilken bana är det?
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |