Funderar på att köpa en äldre enduro med motardsulor, ex. TT600, XR600.
Vad tycker ni om dessa? Kör nu en FZR600 men har insett att sporthoj nog inte är min grej utan jag har roligare i lägre tempo, gärna inne i stadstrafik.
Min budget kommer väl att sträckas till max 25.000 men hälst vill jag hålla mig så nära 20.ooo som möjligt.
På blocket så hittar jag några intressanta objekt, tex dessa;
http://www.blocket.se/jonkoping/Honda_xr_600_r_motard_22238720.htm?ca=14&w=3
http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_XT600E_22129081.htm?ca=14&w=3
http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_TT600E_Motard_21615200.htm?ca=14&w=3
Alla tre är luftkylda men är det nåt som ställer till bekymmer när dom är motardkittade? alla moderna motards har väl vattenkylt av en anledning.
Vilken av dessa tror ni skulle skänka mig mest glädje/minst sorg?
jag är inte nåt proffs på skruvande men almänt underhåll är inget bekymmer.
//D
Vad tycker ni om dessa? Kör nu en FZR600 men har insett att sporthoj nog inte är min grej utan jag har roligare i lägre tempo, gärna inne i stadstrafik.
Min budget kommer väl att sträckas till max 25.000 men hälst vill jag hålla mig så nära 20.ooo som möjligt.
På blocket så hittar jag några intressanta objekt, tex dessa;
http://www.blocket.se/jonkoping/Honda_xr_600_r_motard_22238720.htm?ca=14&w=3
http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_XT600E_22129081.htm?ca=14&w=3
http://www.blocket.se/stockholm/Yamaha_TT600E_Motard_21615200.htm?ca=14&w=3
Alla tre är luftkylda men är det nåt som ställer till bekymmer när dom är motardkittade? alla moderna motards har väl vattenkylt av en anledning.
Vilken av dessa tror ni skulle skänka mig mest glädje/minst sorg?
jag är inte nåt proffs på skruvande men almänt underhåll är inget bekymmer.
//D