gammalt bröd

Om man inte orkar/vill ge sig ut så är ju Pizza Direkt ett strålande alternativ.

Håller med Lartes och Mr K här, smaka på det och verkar det ok så är det ju bara att tugga på.

Bäst före datum är dessutom väldigt konservativa. Mjölk kan hålla sig fyra-fem dar efter bäst före datum t.ex.

För såna här situationer har jag några burkar tonfisk i vatten i skafferiet som kan tjäna som nödföda.... :tummenupp iofs äter jag det annars också men :va
Bäst före datum gäller ju inte precis på dagen som några skrivit, NÅGRA dagar över det går ju bra. Men nu var det ju fråga om bröd som legat en MÅNAD över tiden.... :fart
Men jag är fånig när det kommer till sånt här iofs.....som sagt luktar det inte illa, är mögel o annat bjäffs på så kaaaaanske.....

Tjafs... Klart man kan äta saker som paserat bäst före datumen bara det inte luktar illa eller är mögligt.

Någon som sätt filmen "28 dagar senare"? Där kommer de in i en matvaruaffär efter en månads epedimi och de gröna konstbesprutade äpplena är e enda som fortfarande är fräscha.
Vad jag vill säga med det?! Ja du..?! Ingen aning faktiskt...

I "Liftarens guide till galaxen" kommer Arthur Dent hem efter X månader på resa. När han vaknar dagen efter stoppar han dom tre minst håriga sakerna från kylskåpet i stekpannan och när dom inte försöker fly kallade han det frukost :D

Sp3 skrev:
I "Liftarens guide till galaxen" kommer Arthur Dent hem efter X månader på resa. När han vaknar dagen efter stoppar han dom tre minst håriga sakerna från kylskåpet i stekpannan och när dom inte försöker fly kallade han det frukost :D

:tummenupp hirrhirr klockrent!!!

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick