Garage eller Garageplats Sökes/Finns

jonte_jkpg

Medlem
Gick med
21 Dec 2012
tänkte kolla om det finns någon som har/vet om det finns något garage eller liten plats i ett garage att hyra ut?. tänkte nämligen köpa mig en vattenhoj (jetski) nu till våren

Hallå!

Jag ska flytta tillbaka till Jönköping efter ett år i Linköping (där jag skaffade A-kort och hoj :)) och söker nånstans att ställa hojen. Ska bo på Bäckalyckan vid Bäckadal ungefär, så om jag kunde hitta nåt i närheten hade det varit fint.

Betalar så klart för mig, och behöver inte så mycket plats. Är en vettig och skötsam människa! :)

/Agnes

Här kan man lägga in info om man har garage/garageplats att hyra ut samt om man söker efter garageplats/garage.

Hej.
Lånar tråden me lite ????
Söker garage eller del i garage.
Helt i centrala jönköping men kan vara aktuellt lite utanför också :)))

Tre somrar i rad utan hoj har jag genomlidit, men har siktet inställt på att det inte ska bli en fjärde!

Har siktet inställt på Yamaha MT07, men ett hinder är det berömda garaget. Finns det något?
Bor på väster men kan tänka mig uppåt 2-3 km.

Kör igång tråden igen. Söker garageplats inför sommaren 2024. Behöver inte vara centralt men i rimligt avstånd. Hörs!

Tjena, flyttade nyligen till jönköping och söker efter en garageplats i närheten av österängen, men övriga Jönköping/Huskvarna är också intressant.

Tack i förhand!

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...