Garage finns i innerstan

Henke68

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Diverse
Vi är ett gäng som delar garage på Södermalm i Stockholm med utsikt över Riddarfjärden, Stadshuset, Gamla Stan och Kungsholmen. Grymt läckert på sommaren när man pausar med en kall öl.
I garaget finns plats för en hoj per gubbe, fikarum, klädskåp samt gemensamma mekutrymmen med bänkar, hydraulpress, gas- och MIG-svets, svarv, fräs, pelarborr, slip, tryckluft samt möjlighet till enklare plast- och lackeringsjobb i rum med utsug. Parkering utanför dörren och egen "testraka på 100 - 200 meter.

Med senaste hyreshöjningen ligger hyran på runt 900 spänn i månaden per gubbe och då ingår förbrukningsmaterial som lysrör, toapapper, verktygsfonden mm mm.

Prisvärt? Vi tycker det men det är klart att det är billigare i Vingåker. Men det är inte där vi bor.

Om du är intresserad går det bra att höra av sig till mig på 070/425 40 85.
Ring bara om du verkligen är intresserad är du snäll, det kommer inte bli någon form av social rundtur i garaget för att se hur vi har det.

MVH,
Henke

sailorboy

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2009
Hoj
1982, Yamaha, SR400
garage på Söder

Tjena! Jag befinner mig i Malaysia just nu så jag kan inte ringa. Kommer flytta till Stockholm om ca en månad och är i stort behov av garageplats. Är för tillfället ägare till en gammal Yamaha SR400 med caféracer-ambitioner...

Garaget som ni har verkar ju guld, speciellt med den månadskostnaden... Är det promenadavstånd från Mariatorget?
Jag antar att det är ett gäng som har hört av sig redan, men det skadar ju inte att prova.

Maila gärna några rader! tobiaz.forsberg@gmail.com

MVH/Tobbe

Henke68

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Diverse
Garage

Hej Tobbe,

Telefonlinjen från Malaysia var sisådär.
Jag provar att mejla dig och ser om det går bättre.
Annars hör du bara av dig igen på telefon.

MVH,
Henke

Solid_gear

Medlem
Gick med
29 Jun 2009
Hoj
400 fws -84, CBR600F -87, CBR 600F -99, VX800 -90, VF750c -95, r1150r -04, versys 650 -11
Nu var det länge sen ni la upp tråden, men finns det fortfarande möjligheter?

Henke68

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
Diverse
Garage i innerstan

Hej på dig,

Jag är inte här på SH så ofta, så jag såg nu som först att du hade frågat om garaget, ursäkta för det.

Bäst är om du ringer Lasse på 070-636 30 62 som nu för tiden sköter om platserna. Du kan även ringa mig enligt tidigare telefonnummer.

För att svara på frågan, garaget är kvar och det finns möjlighet att haka på.

/Henke

Nu var det länge sen ni la upp tråden, men finns det fortfarande möjligheter?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati