Om man tänker sig att kunna hänga upp hojen i taket när man meckar måste man tänka på att takstolarna måste vara dimensionerade för det, lätt att fixa om man renoverar eller bygger nytt, nästan omöjligt om man har ett befintligt tak. Inget roligt när takstolen ger sig när man försöker lyfta ur en motor, tro mig.
Jag satte ett eluttag vid varje lysrör i taket, funkar suveränt att koppla in verktyg och laddare
Modulbackar på vägen till alla skruvar, muttrar och smågrejer.
Jag har borrat ett lämpligt hål i fronten för skruvbackarna så behöver man inte fundera om det är M4 eller M5
Fixa ett utsug! Jag saknar det varenda gång jag kör vinkelslip eller svetsar. Jag skulle lagt in spirorör när vi renoverade taket, det ångrar jag rejält. Nu får det bli någonting utanpåliggande.
Jag satte ett eluttag vid varje lysrör i taket, funkar suveränt att koppla in verktyg och laddare
Modulbackar på vägen till alla skruvar, muttrar och smågrejer.
Jag har borrat ett lämpligt hål i fronten för skruvbackarna så behöver man inte fundera om det är M4 eller M5
Fixa ett utsug! Jag saknar det varenda gång jag kör vinkelslip eller svetsar. Jag skulle lagt in spirorör när vi renoverade taket, det ångrar jag rejält. Nu får det bli någonting utanpåliggande.