Garage Jönköping sökes

MonsterNora

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2007
Hoj
Ducati Monster 600
Är i akut behov av ett garage eller en garageplats i Jönköping. Kan nöja mig med förvaring över vintern för att hitta ett annat till våren.

Min hyresvärd behöver sitt garage och jag måste vara ute sista augusti.

Jag vill gärna ha plats för hylla och så för att förvara verktyg och andra mc-tillbehör, men är flexibel.

Kan hyra ett garage var som helst i Jönköping men västra sidan vore kanon, Gräshagen med omnejd ännu bättre.

Jag är en skötsam tjej, så ring mig snälla du! :Bugar
Ellinor 073-9870475

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
kan inte lova något och vet inte riktigt hur snabbt det kan ordnas men min bror har ett garage i stan som mestadels står ganska tomt. Kan höra med honom men tror inte han är hemma just nu så det kanske tar lite tid att ordna isåfall.

Hur mycket har du tänkt du kunde ge för en plats?

MonsterNora

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2007
Hoj
Ducati Monster 600
kan inte lova något och vet inte riktigt hur snabbt det kan ordnas men min bror har ett garage i stan som mestadels står ganska tomt. Kan höra med honom men tror inte han är hemma just nu så det kanske tar lite tid att ordna isåfall.

Hur mycket har du tänkt du kunde ge för en plats?

Får jag inte tag på något nu så får jag hitta en tillfällig lösning så då kan din brors ställe bli aktuellt.

Priset beror väl helt på hur det är. Hittills har jag betaltat 275 för ett helt garage, men jag är öppen för diskussion....

Vore kanon hur som helst, så återkom gärna.

Perki

Ny medlem
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
Kawasaki Z800-2016
Jag var nere & köpte min Kawa av en kille som bor i Jkpg förra året & han hade sin i ett garage vid Strömsholm? :va

Nu har jag inte en susning om han har kvar det eller hur han hyrt det men om du vill kan jag PM:a över hans e-mail så kan du fråga han om det vore aktuellt?

MonsterNora

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2007
Hoj
Ducati Monster 600
Jag var nere & köpte min Kawa av en kille som bor i Jkpg förra året & han hade sin i ett garage vid Strömsholm? :va

Nu har jag inte en susning om han har kvar det eller hur han hyrt det men om du vill kan jag PM:a över hans e-mail så kan du fråga han om det vore aktuellt?

Jag tror att Strömsholm är lite för långt bort om det nu är det jag tror att det är, men jag tackar för tipset och återkommer om jag skulle vara intresserad. :)

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
strömsholm är nästan promenadavstånd från gräshagen..det är området typ "bakom" mcdonalds på jordbron..

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
hur går det? Pratade med brorsan och han sa att jag skulle ge dej hans nummer om du var intresserad.
Garaget ligger på Torpa.

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Jag är i behov av ett jag med. Kan tänka mig att dela ett med annan mc. Jag är snäll söt och ordentlig :)

Köpte ny nu och känner inte för att parkera den utanför lägenheten ens för en kväll..

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Om det gäller vinterförvaring så har nog "TheKid" plats dock i vaggeryd....

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
Jag är i behov av ett jag med. Kan tänka mig att dela ett med annan mc. Jag är snäll söt och ordentlig :)

Köpte ny nu och känner inte för att parkera den utanför lägenheten ens för en kväll..

Okej. Jag vet inte riktigt vad brorsan hade tänkt att låna ut för slags förvaring om det är dag för dag eller vinterförvaring. Men jag kan pm:a dej hans nummer så kan du få ringa och höra. Han jobbar dock i Norge för tillfället så du vet att du ringer utomlands :p

MonsterNora

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2007
Hoj
Ducati Monster 600
hur går det? Pratade med brorsan och han sa att jag skulle ge dej hans nummer om du var intresserad.
Garaget ligger på Torpa.

Det går inget vidare. Har vinterförvaring hos en kollega men måste hitta ett till våren. Gärna genast! Så skicka mig gärna hans nummer.
Tack tack!

Jag kan oxå dela. Bara jag får plats :)

Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Hoj
2001 TDM 850
brorsans garage är gott och väl stort nog för flera hojar. Just nu förmodligen fullt med skit men inget han direkt använder så det kan nog rensas ut om någon vill hyra in sej.
PM:ar numret till er båda så kan ni ju höra av er till honom.

monkanj

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2023
Hoj
Yamaha fz6n 2007
Livar upp den här tråden igen...söker garageplats för en mc inför sommaren 2024. Behöver inte vara centralt men i rimligt avstånd.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning