Har du inte hittat något Garage att ställa in din hoj i. Då kan jag hjälpa dig. Jag har platts för tre hojar för en ringa summa st å 300:-. DEt är bara att kontakta mig omdet är så att du vill ha en plats. Först till kvarn.
Starfighter skrev:2577983var? Sverige är stort vetty
Starfighter skrev:2578010http://kartor.eniro.se/query?streetname=t%E4by&what=map&asearch=1
Tur att det finns bara ett Täby
det är i täby den häftida motard banan ligger... utanför örebroLinnea84 skrev:2578040Om hans avatar är en stor DIF-logga och de första som kommer upp när du söker på Eniro är Täby som ligger ca 2 mil norr om Stockholm så borde de ju inte vara i närheten av Rånäs, men man vet ju aldrig. Nej, nu är det dags att gå och sova, hehe.
Linnea84 skrev:2578040Om hans avatar är en stor DIF-logga och de första som kommer upp när du söker på Eniro är Täby som ligger ca 2 mil norr om Stockholm så borde de ju inte vara i närheten av Rånäs, men man vet ju aldrig. Nej, nu är det dags att gå och sova, hehe.
Zee skrev:2578049Garageplats för helvet! En plats, flera platser. Garageplats!! Garageplatsgarageplatsgarageplatsgarageplats! :ätahatt
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|