Garage solnatrakten?

johan72

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
XRV750
Jag letar med ljus och lykta en mekplats i solna med omnejd. Verkar vara väldigt ont om dom så all hjälp mottages tacksamt.

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Jag letar med ljus och lykta en mekplats i solna med omnejd. Verkar vara väldigt ont om dom så all hjälp mottages tacksamt.

Jag vet inte om det hjälper dig men jag bor också i Solna och letar själv halvhjärtat efter ett garage/mekplats i Solna.

Hittar du en lite större plats så kan jag alltså vara intresserad av att dela platsen/hyran med dig. Jag har tyvärr inga egna kontakter eftersom jag är nyinflyttad norrlänning.

DrPain

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2005
Hoj
ZX10r, -04
Säger lite som talaren innan, kan inte hjälpa dig just nu, men skulle du hitta ett stort garage så kan jag (och kanske en till) vara med och dela på det. Bor också i solna, och ska hålla ögon och öron öppna om det skulle dyka upp något.

Skicka gärna ett mail eller PM om du har något på g.

johan72

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
XRV750
Ja vafan omöjligt ska det inte vara. Jag letar vidare och dyker det upp nåt så postar jag info här.

Hazzeman

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
En gul/svart!
Här har ni ännu en garageintresserad. Flyttar ner till Solna i helgen men hojen kommer först senare i vår så det är ingen kris just nu. Garageförmedling, javisst, var ställer jag mig i kö? :)

stbi00

Ny medlem
Gick med
9 May 2005
Hoj
2000 Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
jag är eventuellt med på att hyra ett garage med mekplats om det finns plats samt om kostnaden är ok....

//Stefan

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
herre gud,inte visste jag att det var så ont om garage i solna. Jag bor i solna och har garage. dock inte me någon bra förvaringsmöjlighet för verktyg osv. Det är dessvärre endast boende i föreningen som får hyra här:huvet

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
Så nu är vi fem stycken som letar garage...

Också intresserad, så sex stycken! Försöker också kolla ifall jag hör om nåt

herre gud,inte visste jag att det var så ont om garage i solna. Jag bor i solna och har garage. dock inte me någon bra förvaringsmöjlighet för verktyg osv. Det är dessvärre endast boende i föreningen som får hyra här:huvet

Sex inneboende hos dig? ;)

Last edited:

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR

Det är väl just det som är problemet, de föreningar som har garage låter bara medlemmarna använda det vilket i och för sig är förståerligt eftersom det är brist på garageplatser och man bjuder ju hellre sina medlemmar på den service som en garageplats innebär än någon som bor någon annanstans.

Har man bara kontakter så går det nog att hitta ett garage men jag känner som sagt inte en själ här. Förutom min flickvän och hund naturligtvis men de har inte heller något garage jag kan hyra :)

johan72

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2005
Hoj
XRV750
Det vi borde leta efter är ngn liten industrilokal, typ i ulvsunda industriomr eller så. Splittar man några stycken på hyra borde bli rätt överkomligt. Klart sen måste man ju larma och så och då drar väl kostnaderna iväg antar jag.

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Det vi borde leta efter är ngn liten industrilokal, typ i ulvsunda industriomr eller så. Splittar man några stycken på hyra borde bli rätt överkomligt. Klart sen måste man ju larma och så och då drar väl kostnaderna iväg antar jag.

Det vore ju inte dumt att hitta någon bilklubb eller liknande som har en loka redan som man kan hyra in sig i. En hoj tar ju inte så mycket plats även om man ska meka.

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Också intresserad, så sex stycken! Försöker också kolla ifall jag hör om nåt

Sex inneboende hos dig? ;)

Det hade iafl fårr föreningen att börja undra..kanske tror ja startat bordell:D
Snacka om harem:yoparty undra vad gubben hade tyckt om det:gnissla

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Bor också i Solna och intresserad av garage!!

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Tänkte bara höra om någon haft någon lycka i sitt sökande?

kefster

The Essence of Awesomeness
Gick med
17 Feb 2007
Hoj
CBR600
Ännu en som söker garageplats i Sthlm här : )
Hmm blir jag nr 7 elr nåt i kön , hör av er ifall nån hittar plats!
Bra idé angående industrilokal el.dyl. ,larm kostar inte så mycket , jobbar som lysmask,kan installera skiten med lite hjälp....:)

xds

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2005
Hoj
Ingen denna sommar.. :(
Även jag söker garageplats.. Gärna med lite plats för att kunna sätta ihop hojen då den ligger i delar nu. Boende på Södermalm.

stbi00

Ny medlem
Gick med
9 May 2005
Hoj
2000 Yamaha XVS 1100 Dragstar Classic
Noop. Ingen lycka för mig ialla fall. Nu står den på gården utanför porten.

//Stefan

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...