Garage till hojen sökes

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Ringde nyss till Uppsalahem och ville ha ett garage till hojen, men det gick inte för sig... Har 2st garage som står på mig redan, 1 till min och 1 till tjejens bil. Så att ha 3st gick absolut inte :tungan

Vart ska jag leta för att hitta lediga garageplatser här i Uppsala? Ska ju helst ligga i eller i närheten av Stenhagen. Går det att mecka där så vore det hur bra som helst! Då gör det inget att det ligger en bit härifrån..

Nån som har något tips eller kanske rentav har ett garage/plats i garage att hyra ut?

Jag är en skötsam 26åring med stabil ekonomi :D

Lotta

Veni, Vidi, Vici ;o)
Gick med
4 Sep 2003
Hoj
zx6r -99
MackeNo1 skrev:
Vart ska jag leta för att hitta lediga garageplatser här i Uppsala?

Nån som har något tips eller kanske rentav har ett garage/plats i garage att hyra ut?

Jocke,Gurra och c/o då?? Har inte de plats??

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
X-Expert skrev:
Jag har för mig att hon med nicket Sb flaggade för ledigt garage för ett tag sedan.

mvh

Sb bor ju ute i skogen numera, m.a.o. inte speciellt centralt om hon har någonting ledigt...

Om det är någon som är i behov av enbart förvaring vintertid så kan jag ordna för en billig peng (dock en bra en bit bort)

Sb

Nånting händer, det är nåt skumt pågång
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
Suzuki GSX-R1000 K8
Kryptonit skrev:
Sb bor ju ute i skogen numera, m.a.o. inte speciellt centralt om hon har någonting ledigt...

Så sant, så sant. Men det var inte mitt garage som var ledigt. Det var brorsans, fast det ligger ändå helt fel från Stenhagen (Fullerö)
Dessutom var det rätt stort och dyrt för en hoj.
Brorsan har sagt upp det och vad jag vet så finns ingen ny hyrestagare så jag kan kolla om det ändå är intressant. (Du får söka efter tråden den hette nåt med garage... :rolleyes: jag kommer inte ihåg alla detaljer)

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Ja, det bästa vore ju att ha nått som ligger i närheten så klart... Ingen som har nått tips på vart man kan hitta lediga garage? Börjar ju närma sig säsong nu :gnissla

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...