Dr.Bike
Guest
Titania skrev:2644391Kan inte sluta skratta!!!
Hm... *morr*
Titania skrev:2644391Kan inte sluta skratta!!!
Alla som är intresserade får gärna gå in på http://www.racerepairs.comKamikaze kid skrev:2643998Går det att fixa på denna suddiga bild så man ser vem i hela h...e som går runt med en rosa cammoväska på stan?
ReDan skrev:2650801Alla som är intresserade får gärna gå in på http://www.racerepairs.com
(eller .se) Och kika och komma med tips och ideér vad som behöver förbättras eller ändras!
Eller bara säga att ni tycker den e snygg ; )
Vilken snygg sida, är det du som är webmastern Redan??
Jag har en sak som jag vill påtala bara. Rondellen som kallas för Knivsta rondellen på sattelitkartan heter Gnista rondellen. (rätt ska vara rätt)
ReDan skrev:2650801Alla som är intresserade får gärna gå in på http://www.racerepairs.com
(eller .se) Och kika och komma med tips och ideér vad som behöver förbättras eller ändras!
Ang bilden tidigare -->
Jag fick lägga till inverting och massa ligtning men nu ser man vem det är iaf : )
-->
Lotta skrev:Vilken snygg sida, är det du som är webmastern Redan??
Jag har en sak som jag vill påtala bara. Rondellen som kallas för Knivsta rondellen på sattelitkartan heter Gnista rondellen. (rätt ska vara rätt)
Deadmetal skrev:2651960Om sidan skall gå grått, kanske man skall ha lite grå toning på sidorna man öppnar typ "Nyheter" som nu är helt vit.
Att man kommer tillbaka till förstasidan när man klickar på länk "tillbaka till RR" och inte att det öppnas ett nytt fönster till, kan bli många fönster då.
RR_Jonas skrev:2651891Jag har några synpunkter på loggan. För det första tycker jag att kamikaze kid ska tas bort helt ifrån loggan eftersom det för en 'oinvigd' inte säger någonting och kan uppfattas som oseriöst. Ta även bort .se efter texten racerepairs (man vet förhoppningsvis redan att man surfar på webben). Sen tycker jag att rutorna som representerar en målflagga ska vara i en färg (grå).
Ett förslag är att centrerade innehållet och utöka höjden så sidan blir mera proportionell.
ReDan skrev:2651963
Hur "lång" borde sidan vara? Vad är flaggan för färg nu då? är den inte grå?
Eller menar du att vi ska testa med olika färger i den?
Superduper med tips, Hur ska den annars bli bättre?
RR_Jonas skrev:2652652Jodå, den är grå, vilket passar bra. Men antingen så ligger det någon PS effekt på eller så är bilden komprimerad. För det ligger något mönster i alla rutorna (svårt att förklara).
Visar med bild istället.
RR_Jonas skrev:2652652Jodå, den är grå, vilket passar bra. Men antingen så ligger det någon PS effekt på eller så är bilden komprimerad. För det ligger något mönster i alla rutorna (svårt att förklara).
Visar med bild istället.
Lindén skrev:2652705Håller med rr jonas!
Kamikaze skall bort... ta mitt typ exempel istället patrik långlaxe!
Som skapat för en svensk marknad varenda gång någon stavar kamikaze på nalle får dem upp långlaxe o tänker på dig!
Ta patricks racerepairs ist.
Det blir seriösare.
Men vad vet jag....
Nåja lycka till o hojta till om hjälp behövs.
ReDan skrev:2694756Hemsidan uppdaterad med lite nyheter och lite media/rebuild!
: )
Eyy, under Rebuild så står det "Återbyg med..." i länken. Lägg till ett -d.ReDan skrev:2694756Hemsidan uppdaterad med lite nyheter och lite media/rebuild!
: )
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |