Garageplats Kungsholmen?

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)
Hej,

Jag söker en garageplats på Kungsholmen, så nära Fridhemsplan som möjligt från första maj.
I första hand för min hoj (Kawa z750), men går det att ha både hojen och bilen på samma plats så är det ännu bättre.
Om det finns mekglada hojkillar/tjejer som hyr i samma garage så är det ännu mer ett plus eftersom jag en tjej som är nybörjare på hojar
och vill lära mig mer och kan kanske behöva en hjälpande hand någon gång. :)
Pm:a eller mejla: mirre7@hotmail.com
Mvh,
Mirre

<-- Här är en annan som är intresserad av garageplats på Kungsholmen. Jag bor vid Lindhagensplan/Thorildsplan och tackar inte nej till garageplats i närheten, iofs är allt i innerstaden intressant!

<-- Här är en annan som är intresserad av garageplats på Kungsholmen. Jag bor vid Lindhagensplan/Thorildsplan och tackar inte nej till garageplats i närheten, iofs är allt i innerstaden intressant!

:ajjabajja Komma och stjäla min tråd, din fräckis!

Nåja, hoppas vi båda finner varsin plats snart. Ett tips till dig är att i de nya husen som byggs vid Lindhagensplan, kommer det att finnas garageplats för 1600kr/månad från nästa år (från cirka maj 2010). Huset med 18 vån bredvid Sequritas, mitt emot Friskis har garanterat många p-platser kvar. Kontakta Skanska om du är intresserad och om det ligger nära dig.

Där bor jag med, och letar också efter plats! Vi kanske kan hitta något större och dela på?

Sådär, nu är det fixat. Bil+mc 150 m från lyan i varmgarage med endast 30 platser för 1750/månad. :banana

Det finns faktiskt en plats kvar i garaget (Fridhemsgatan) som ska hyras ut nu omgående. Kanske för två att dela på? Likaså finns en plats på Kronobergsgatan i mc-rum med 6 andra hojar för 750kr/månad.
Googla på "garageplats kungsholmen" eller pm:a för info. Jag får tyvärr inte länka här...

Där bor jag med, och letar också efter plats! Vi kanske kan hitta något större och dela på?

Ingen dum idé, men jag vill hellst inte slänga ut en förmögenhet.. då står jag bra där jag står nu (ett par t-stationer västerut). Hittar du något så pm:a mig.. jag ska kolla samma!

Sådär, nu är det fixat. Bil+mc 150 m från lyan i varmgarage med endast 30 platser för 1750/månad. :banana

Det finns faktiskt en plats kvar i garaget (Fridhemsgatan) som ska hyras ut nu omgående. Kanske för två att dela på? Likaså finns en plats på Kronobergsgatan i mc-rum med 6 andra hojar för 750kr/månad.
Googla på "garageplats kungsholmen" eller pm:a för info. Jag får tyvärr inte länka här...

Perfekt plats, men tyvärr är 1750:- lite för mycket tror jag.
Var hittade du den på Kronobergsgatan?

Ingen dum idé, men jag vill hellst inte slänga ut en förmögenhet.. då står jag bra där jag står nu (ett par t-stationer västerut). Hittar du något så pm:a mig.. jag ska kolla samma!

Nej, det är sant. Finns det lediga platser där du står nu?

Last edited:
Har ni provat att ringa till Stockholm Parkering 08-772 96 00? De har en hel del platser på Kungsholmen.

Jag vill också ha parkering på Kungsholmen lite syd/öst om Fridhemsplan... blev nyss av med en MTB... Vill inte bli av med hojen också.

Kan tänka mig att dela med någon vettig själ här också.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back