Jag vet att Einar Mattson har några garageplatser, kanske inte i hägersten men de är kanske värt att kolla upp.
Sen verkar de som att jag kanske har en plats i mitt garage från och med april...
Einar Matsson har inte några garage eller mc platser lediga i hägerstens området.
Kollar nästan varje dag om det finns någon. Pga att föra året blev jag tillsagd att skaffa mig en sådan.
Jag letar eventuelt också efter garageplats i hägersten..
Beror mest på om jag får den jag vill ha eller inte..
Vilken tur att man inte bor i sthlm ibland
verkar rätt kört..
Ja det är fan snart så att man snickrar ihop ett eget ute på trottoaren
Jag e fortfarande intresserad om nån vet nåt. Inte i Huddinge dock för det kommer jag aldrig orka med iaf.
Jag hade min i Huddinge hela förra året. Rätt surt att när hojsuget ger sig till känna, hoppa in i bilen och sätta sig och åka bil en mil för den där lilla spontanturen. Eller om man kommer från Norrort och behöva först dra till Huddinge, och sedan köra bil tillbaka hem.
Att det ska vara så omöjligt detta när vi är så många
Jo jobbigt är det. Jag är i sitsen att jag får åka bil nu för att komma åt hojen i Kakans garage. Men, om jag får någon jävla tur så ska det väl bli ledigt lite närmare hemma där jag står i kö för plats... Knepigt att det ska vara så tajt med platser..
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|