Garageplatser STuvsta

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Har en polare som kommer inom snar framtid få garageplatser till några hojar i sitt garage. Finns gott om plats att mecka mm.. Vilka tider som helst. Garaget ligger nära okq8 i Huddinge/Stuvsta..
Nåong som är intresserad??

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
SENSEI skrev:
Har en polare som kommer inom snar framtid få garageplatser till några hojar i sitt garage. Finns gott om plats att mecka mm.. Vilka tider som helst. Garaget ligger nära okq8 i Huddinge/Stuvsta..
Jag är lite intresserad.

Är det ett friliggande garage eller är det ett vanligt villagarage typ i ett bostadsområde? Säkerhet (lås/larm)? Hur många hojplatser totalt? Kostnad?

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
sgtpepper skrev:
Jag är lite intresserad.

Är det ett friliggande garage eller är det ett vanligt villagarage typ i ett bostadsområde? Säkerhet (lås/larm)? Hur många hojplatser totalt? Kostnad?
Jag har själv inte sett det.. Men vad jag förstått så ska det typ vara friliggandes.. Med tanke på att det går att vara där när man vill..
Det har stått 6 st hojar där fram tills nu och det har delats med några zatzymuppar ;) Det är en av dem som håller i kontraktet. Kostanden håller just nu på att omförhandlas. .
Det ska vara ett lugnt område och hojarna ska stå säkert... Larm käner jag inte till..
Borde få mer info om några dagar.

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
absolut!! Bor i ett stenkast därifrån....pris?

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Som jag sa så håller de på att omförhandlar kontraktet. Så priset är inte fastställt ännu. Vet inte vad de betalat tidigare heller...

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
SENSEI skrev:
Som jag sa så håller de på att omförhandlar kontraktet. Så priset är inte fastställt ännu. Vet inte vad de betalat tidigare heller...

Ok. Hojta till så fort det är dags....har garage i Tyresö idag, inte direkt optimalt. :rolleyes:

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
SENSEI skrev:

Klart det finns intresse. men det är ju en kostnadsfråga fårståss. Jag är med preliminärt, kan bestämma mig när jag får höra priset.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Fick just dena info från polarn via msn.

pris e inte helt fastsatt ännu. Det beror på hur många det ska delas emd osv.. men ca 5-600 med fri el o vatten. tillgång till toa o kök. meck bänkar o lysrör i tak. vi tar mer info sen..
inget tjafs med betalning osv önskas..
Med så kommer vi ta 1 mån förskottshyra så man e säker. betalar man inte åker man ut inom 1 mån. då har man en hyra innestående.
MER info kommer när det e bestämt! inflyttning sista dec.

Killen som har garaget är reggad som medlem här på SH. Men inte aktiv..så att säga. Dance2trance

Önskemål är också att jag helst har lite koll på vilka ni är... :D

Det är allt jag vet nu.

Ha det gott.-...

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
SENSEI skrev:

pris e inte helt fastsatt ännu. Det beror på hur många det ska delas emd osv.. men ca 5-600 med fri el o vatten. tillgång till toa o kök. meck bänkar o lysrör i tak. vi tar mer info sen..
Med så kommer vi ta 1 mån förskottshyra så man e säker. betalar man inte åker man ut inom 1 mån. då har man en hyra innestående.

Killen som har garaget är reggad som medlem här på SH. Men inte aktiv..så att säga. Dance2trance

Det är allt jag vet nu.

Ha det gott.-...

Rimligt pris och rimliga krav som de flesta nog ställer upp på....jag ställer heller inte min hoj varsomhelst. Jag är på om det blir av.

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
SENSEI skrev:

Det är allt jag vet nu.

Ha det gott.-...

Verkar OK. Hur stor plats har man? Är det så en hoj får plats eller 1 hoj + lite meck å pul eller kanske 2-3 hojar men inget meckutrymme? Skall man visa sitt intresse till dig SENSEI eller till den icke aktiva killen dance2trance?

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Kawwa skrev:
Verkar OK. Hur stor plats har man? Är det så en hoj får plats eller 1 hoj + lite meck å pul eller kanske 2-3 hojar men inget meckutrymme? Skall man visa sitt intresse till dig SENSEI eller till den icke aktiva killen dance2trance?
Har inte sett garaget, Blir ju meckbänkar mm.. så nog finns det plats för meck med hoj. ..

Dance2trance

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Rm 250 FMF, Fiddy 110cc
SENSEI skrev:
Har inte sett garaget, Blir ju meckbänkar mm.. så nog finns det plats för meck med hoj. ..

Varje hoj kommer ha meckplats isf. pris är per hoj som ska ställas i garaget. dvs så om man hyr 1st plats så får man inte ställa hojarna på varandra på hög..;-) självklart kan man hyra enbart "uppställningsplats" för reducerat pris. då ENDAST FÖR UPPSTÄLLNING! men meckplatserna har förtur till garaget

förhoppningsvis har vi diskuterat färdigt i början av nästa mån. inflyttning sker isåfall sista dec.

troligen kommer vi att hyra ut 6st meckplatser för hoj. som det ser ut nu.

meck bänkar finns. finns önskemål om uppsättning av hyllor eller egna önskemål runt sin plats så finns det möjligheter till det. allt för att folk ska trivas. vi vill ha ett glatt o trevligt gäng till garaget. det måste fungera mellan alla som kommer o dela garaget.

onödigt spring i garaget är inte önskvärt. självklart vänner osv.. ja ni fattar vad som menas med det.

220 uttag finns i massor, även 1st 380 uttag. elen ingår i hyran. men det är självklart inom "rimliga" gränser..

garaget är uppvärmt, och helt utan insyn! ståldörr med säkerhetslås+vanligt. garaget är godkänt av f-bolag.

P-möjligheter utanför garaget.

exakt vart garaget ligger tar vi sen med riktigt intresserade i samband med visning.

vid kontrakt så gäller 3mån uppsägningstid normalt. så man har tid o hitta en ersättare för den som inte vill vara kvar i garaget. själv klart om det finns folk i "kö" o vill in så är det inga problem att gå ur garaget tidigare..

tror jag fick med det "viktigaste".. :)

Mvh

Kawwa

Sporthojsnörd
Gick med
13 Mar 2004
Hoj
Sukka gixxer 600 K6
Dance2trance skrev:
Varje hoj kommer ha meckplats isf. pris är per hoj som ska ställas i garaget.
förhoppningsvis har vi diskuterat färdigt i början av nästa mån. inflyttning sker isåfall sista dec.
tror jag fick med det "viktigaste".. :)

Mvh

Det låter ju jätte bra! Skall man skicka PM till någon för att skriva upp sig på intresselista eller skall man hålla ögonen öppna efter nya inlägg i denna tråd?

Dance2trance

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Rm 250 FMF, Fiddy 110cc
Kawwa skrev:
Det låter ju jätte bra! Skall man skicka PM till någon för att skriva upp sig på intresselista eller skall man hålla ögonen öppna efter nya inlägg i denna tråd?
Alla intresserade kan dra iväg PM direkt till mig...

Mvh

Dance2trance

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Rm 250 FMF, Fiddy 110cc
Dance2trance skrev:
Alla intresserade kan dra iväg PM direkt till mig...

Mvh

NU e jag mer aktiv på SH.. kollar Pm lådan varje dag. har svarat till alla som har PM.at nu..

Pm:a på bara.. letar efter rätt folk..

Mvh

Dance2trance

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Rm 250 FMF, Fiddy 110cc
Har 3st vettiga kanditater nu...

letar efter 1-2st till... bara o komma med ditt intresse anmälan..
samt om det finns frågor..

Mvh

Dance2trance skrev:
NU e jag mer aktiv på SH.. kollar Pm lådan varje dag. har svarat till alla som har PM.at nu..

Pm:a på bara.. letar efter rätt folk..

Mvh

Dance2trance

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Rm 250 FMF, Fiddy 110cc
Första jan finna det 50 kvadrat i ljus lokal, med toalett. kök o så till uthyrning.
dvs hojdelen består av 50kvm som delas brodligt...

billigare desto fler man blir..

4000mån för hela skiten.. kan ev bli billiagre dock men taket e 4..

man har fria händer att göra sin meckplats som man vill ha det efter överens kommelse med mig..

all annat info står ovan..

finns intresse så ere bara o PM:A! för visning för rätt folk..
inom ca 2 veckor borde intresserade bestämt sig,

ni som redan visat intresse ere bara o höra av er igen om detta e intressant än..

tänkte slippa skriva till en o en så jag skriver allt här..
hyra per mån beror på er.. hur många ni blir..

Mvh

Dance2trance skrev:
Har 3st vettiga kanditater nu...

letar efter 1-2st till... bara o komma med ditt intresse anmälan..
samt om det finns frågor..

Mvh

Dance2trance

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Rm 250 FMF, Fiddy 110cc
Öka nu...=))

Ska inte gå in mer på det förrutom vissa som tittat på garaget och "bokat" plats har spårlöst försvunnit, har med hjälp av efterlyst sök dessa personer utan resultat.. kanske alla flyttat utomlands..:)

så nu finns det ljus o fin golvyta för hoj eller annan hobbyverksamhet, förvarning eller så. men det är hyffsat snabba ryck nu då jag inte har lust/råd pynta skiten själv med några som vill flytta in men vi måste bli några till..

så sista chansen.. PM:a..

Mvh

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar