Jag är lite intresserad.SENSEI skrev:Har en polare som kommer inom snar framtid få garageplatser till några hojar i sitt garage. Finns gott om plats att mecka mm.. Vilka tider som helst. Garaget ligger nära okq8 i Huddinge/Stuvsta..
Nåong som är intresserad??
Jag har själv inte sett det.. Men vad jag förstått så ska det typ vara friliggandes.. Med tanke på att det går att vara där när man vill..sgtpepper skrev:Jag är lite intresserad.
Är det ett friliggande garage eller är det ett vanligt villagarage typ i ett bostadsområde? Säkerhet (lås/larm)? Hur många hojplatser totalt? Kostnad?
SENSEI skrev:Som jag sa så håller de på att omförhandlar kontraktet. Så priset är inte fastställt ännu. Vet inte vad de betalat tidigare heller...
SENSEI skrev:Har en polare som kommer inom snar framtid få garageplatser till några hojar i sitt garage. Finns gott om plats att mecka mm.. Vilka tider som helst. Garaget ligger nära okq8 i Huddinge/Stuvsta..
Nåong som är intresserad??
SENSEI skrev:Fick just dena info från polarn via msn.
pris e inte helt fastsatt ännu. Det beror på hur många det ska delas emd osv.. men ca 5-600 med fri el o vatten. tillgång till toa o kök. meck bänkar o lysrör i tak. vi tar mer info sen..
inget tjafs med betalning osv önskas..
Med så kommer vi ta 1 mån förskottshyra så man e säker. betalar man inte åker man ut inom 1 mån. då har man en hyra innestående.
MER info kommer när det e bestämt! inflyttning sista dec.
Killen som har garaget är reggad som medlem här på SH. Men inte aktiv..så att säga. Dance2trance
Önskemål är också att jag helst har lite koll på vilka ni är...
Det är allt jag vet nu.
Ha det gott.-...
SENSEI skrev:Fick just dena info från polarn via msn.
pris e inte helt fastsatt ännu. Det beror på hur många det ska delas emd osv.. men ca 5-600 med fri el o vatten. tillgång till toa o kök. meck bänkar o lysrör i tak. vi tar mer info sen..
inget tjafs med betalning osv önskas..
Med så kommer vi ta 1 mån förskottshyra så man e säker. betalar man inte åker man ut inom 1 mån. då har man en hyra innestående.
MER info kommer när det e bestämt! inflyttning sista dec.
Killen som har garaget är reggad som medlem här på SH. Men inte aktiv..så att säga. Dance2trance
Önskemål är också att jag helst har lite koll på vilka ni är...
Det är allt jag vet nu.
Ha det gott.-...
Har inte sett garaget, Blir ju meckbänkar mm.. så nog finns det plats för meck med hoj. ..Kawwa skrev:Verkar OK. Hur stor plats har man? Är det så en hoj får plats eller 1 hoj + lite meck å pul eller kanske 2-3 hojar men inget meckutrymme? Skall man visa sitt intresse till dig SENSEI eller till den icke aktiva killen dance2trance?
SENSEI skrev:Har inte sett garaget, Blir ju meckbänkar mm.. så nog finns det plats för meck med hoj. ..
Dance2trance skrev:Varje hoj kommer ha meckplats isf. pris är per hoj som ska ställas i garaget.
förhoppningsvis har vi diskuterat färdigt i början av nästa mån. inflyttning sker isåfall sista dec.
tror jag fick med det "viktigaste"..
Mvh
Alla intresserade kan dra iväg PM direkt till mig...Kawwa skrev:Det låter ju jätte bra! Skall man skicka PM till någon för att skriva upp sig på intresselista eller skall man hålla ögonen öppna efter nya inlägg i denna tråd?
Dance2trance skrev:Alla intresserade kan dra iväg PM direkt till mig...
Mvh
Dance2trance skrev:NU e jag mer aktiv på SH.. kollar Pm lådan varje dag. har svarat till alla som har PM.at nu..
Pm:a på bara.. letar efter rätt folk..
Mvh
Dance2trance skrev:Har 3st vettiga kanditater nu...
letar efter 1-2st till... bara o komma med ditt intresse anmälan..
samt om det finns frågor..
Mvh
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati