Garageplatser STuvsta

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Dance2trance skrev:
Ska inte gå in mer på det förrutom vissa som tittat på garaget och "bokat" plats har spårlöst försvunnit, har med hjälp av efterlyst sök dessa personer utan resultat.. kanske alla flyttat utomlands..:)

så nu finns det ljus o fin golvyta för hoj eller annan hobbyverksamhet, förvarning eller så. men det är hyffsat snabba ryck nu då jag inte har lust/råd pynta skiten själv med några som vill flytta in men vi måste bli några till..

så sista chansen.. PM:a..

Mvh

Jag villl gärna kika (fortfarande...). Vad ska du ha per månad? Hur många delar man med?

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
fazerfun skrev:
Jag villl gärna kika (fortfarande...). Vad ska du ha per månad? Hur många delar man med?

Psst! PM. Det gjorde jag. Fick svar :tungan

Vi lär väl ses där om det går igenom. Hoppas det här funkar, ligger kanonbra till för mig, bor i krokarna :yoparty

Jag har lite funderingar kring verktyg osv. Har en MIG som står och dammar i en källare som kanske skulle kunna delas på tex. Gasen är slut för länge sedan däremot. Men mer om det sen.

cya! :tummenupp

Peter lots

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2005
Hoj
hayabusa turbo 06
Dance2trance skrev:
Varje hoj kommer ha meckplats isf. pris är per hoj som ska ställas i garaget. dvs så om man hyr 1st plats så får man inte ställa hojarna på varandra på hög..;-) självklart kan man hyra enbart "uppställningsplats" för reducerat pris. då ENDAST FÖR UPPSTÄLLNING! men meckplatserna har förtur till garaget

förhoppningsvis har vi diskuterat färdigt i början av nästa mån. inflyttning sker isåfall sista dec.

troligen kommer vi att hyra ut 6st meckplatser för hoj. som det ser ut nu.

meck bänkar finns. finns önskemål om uppsättning av hyllor eller egna önskemål runt sin plats så finns det möjligheter till det. allt för att folk ska trivas. vi vill ha ett glatt o trevligt gäng till garaget. det måste fungera mellan alla som kommer o dela garaget.

onödigt spring i garaget är inte önskvärt. självklart vänner osv.. ja ni fattar vad som menas med det.

220 uttag finns i massor, även 1st 380 uttag. elen ingår i hyran. men det är självklart inom "rimliga" gränser..

garaget är uppvärmt, och helt utan insyn! ståldörr med säkerhetslås+vanligt. garaget är godkänt av f-bolag.

P-möjligheter utanför garaget.

exakt vart garaget ligger tar vi sen med riktigt intresserade i samband med visning.

vid kontrakt så gäller 3mån uppsägningstid normalt. så man har tid o hitta en ersättare för den som inte vill vara kvar i garaget. själv klart om det finns folk i "kö" o vill in så är det inga problem att gå ur garaget tidigare..

tror jag fick med det "viktigaste".. :)

Mvh
Tjenare. Det där lät inte så dumt. Jag bor i Huddinge vid lännavägen ,så skulle du ha några platser kvar så kan du väl skicka ett PM. Mitt nuvarande garage ligger på södermalm, så nu när biltullarna träder i kraft känns det inte bra längre.

Dance2trance

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Rm 250 FMF, Fiddy 110cc
Du har..

PM!! =))

Peter lots skrev:
Tjenare. Det där lät inte så dumt. Jag bor i Huddinge vid lännavägen ,så skulle du ha några platser kvar så kan du väl skicka ett PM. Mitt nuvarande garage ligger på södermalm, så nu när biltullarna träder i kraft känns det inte bra längre.

ezzo

Portöppnare
Gick med
26 May 2003
Hoj
KTM rc10
Fan Tony.. Flytta garaget närmare mig så tar jag två platser :D

tuppjuck

Lagom är för lite!
Gick med
25 Jul 2005
Hoj
Radfyror o V-twin.
Dance2trance skrev:
Ska inte gå in mer på det förrutom vissa som tittat på garaget och "bokat" plats har spårlöst försvunnit, har med hjälp av efterlyst sök dessa personer utan resultat.. kanske alla flyttat utomlands..:)

så nu finns det ljus o fin golvyta för hoj eller annan hobbyverksamhet, förvarning eller så. men det är hyffsat snabba ryck nu då jag inte har lust/råd pynta skiten själv med några som vill flytta in men vi måste bli några till..

så sista chansen.. PM:a..

Mvh

Händer det ngt? Har både mailat och PM:at för länge sedan......

Dance2trance

Ny medlem
Gick med
17 Nov 2003
Hoj
Rm 250 FMF, Fiddy 110cc
Garaget..

Tyvär gick det inte få ihop tillräckligt med seriöst folk i tid, så jag meddelar nu bara at garaget finns ej kvar för uthyrning..

Detta tråd kan låsas eller tas bort helt..

Mvh

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...