Ja, det ryktas om någon comeback till sommaren?
Det är inte helt otänkbart
Ja, det ryktas om någon comeback till sommaren?
Aha, jag blev lurad av en bild i Oscars garage där hojen har Åges kåpor och tank.
Den gröna hojen menar du Ja det var så hojen såg ut innan jag gick lös på den.
Kolla in http://www.teamaage.com/galleri05.htm. Antagligen har Åge sålt sina kåpor och tank till Tron.
Hur som hellst, snygg hoj har du, det är kul med en ny ung talang i klassen och lycka till med din satsning!
Gahhh. Hemma i influensa och ingen möjlighet att meka. ÄR sjukt sugen på det nu...
Usch vilka tråkiga saker
Förknasare i titan? Är det inte lättare med magnesium?
Fick ni i Jockes motor? Det märkte jag inte ens, jag måste ha blivit distraherad av mitt eget hårda arbete, det händer inte ofta.
Inte så mycket exklusiva delar på min men en RSW-konvertering är på gång. Behöver kitta kylaren med urtag för luftscoopet samt bakre fästpunkterna för kutsen är annorlunda. Blir ett besök eller två hos Watz.
Tack för en kul helg.
Inte så mycket exklusiva delar på min men en RSW-konvertering är på gång. Behöver kitta kylaren med urtag för luftscoopet
Jag har en sådan RSW kylare i nyskick liggande om du inte vill yxa sönder din orginal?
Snyggt!Fick ni i Jockes motor? Det märkte jag inte ens, jag måste ha blivit distraherad av mitt eget hårda arbete, det händer inte ofta.
Inte så mycket exklusiva delar på min men en RSW-konvertering är på gång. Behöver kitta kylaren med urtag för luftscoopet samt bakre fästpunkterna för kutsen är annorlunda. Blir ett besök eller två hos Watz.
Tack för en kul helg.
Fick ni i Jockes motor? Det märkte jag inte ens, jag måste ha blivit distraherad av mitt eget hårda arbete, det händer inte ofta.
Tack för en kul helg.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |