I värstaste fall kan du ju blanda olja i bensinen, lite som man gjort i alla tider.Det vore kanon bra , har jag tur så kanske jag lyckas köra bana med den nästa helg då
I värstaste fall kan du ju blanda olja i bensinen, lite som man gjort i alla tider.Det vore kanon bra , har jag tur så kanske jag lyckas köra bana med den nästa helg då
Snåla inte på kvalitén på oljan, och kör med ca 3-4% i inblandning.
OK/Q8 RS Extreme eller vad den nu heter är välbeprövad, och går dessutom att köpa billigt på 20liters dunkar på många ställen. Lantmännen etc.
Castrol TTS har även fungerat väl genom åren.
Finns såklart andra bra opljor också, men dessa är de jag har personlig erfarenhet av.
Samma olja till kopplingen?
Efter flera års sneglande står det nu en fullt frisk RS250 Mk2 i garaget. 2018 kommer lukta prima!
Grattis!
Har varit sugen på en sån länge nu. Måste få fixat motorn på 125:an så att den kan säljas först.....
Jag har också skaffat mig en Aprilia RS 250. Gått 1 säsong i SP250, därefter såld till en som skulle ta licensen som tappade sugen och ställde undan hojen i 15 år. Helt nytt gatkit i bubbelplast och invurpade kraschkåpor.
Denna färgsättningen är det.
View attachment 439863
Har ännu bara provstartat den och satt pappa på att ge den lite kärlek. Frågan är bara om man skall köra bandagar med den eller plocka på gatgrejerna och ha den för finkörning.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|