Nr:18
Snabbare än Don Queer
Jag kanske kan hjälpa dej? Kolla på BP.com, där finns en guideoscar skrev:Vem kan kolla ventilerna billigt? Kanske Chrille vet!?
Jag kanske kan hjälpa dej? Kolla på BP.com, där finns en guideoscar skrev:Vem kan kolla ventilerna billigt? Kanske Chrille vet!?
Diablo skrev:Får du nåt bra svar är även jag intresserad, oscar!
.
Nr:18 skrev:Nu kan man lägga till att jag använt en fräs för första gången i mitt liv! Efter 5 timmars jobb hittade jag 2 stycken fästen för brembo-oken längst in i aluminiumet! Dessutom är oken monterade och passar hur bra som helst!
Kolla!Jalle skrev:Feta bilder pronto!
Försök själv att ta bort dom stripesen utan toppackningoscar skrev:Sjukt coolt gjort humlan!
...fast inte lika coolt med feta chickenstripes!
Nr:18 skrev:Nu kan man lägga till att jag använt en fräs för första gången i mitt liv! Efter 5 timmars jobb hittade jag 2 stycken fästen för brembo-oken längst in i aluminiumet! Dessutom är oken monterade och passar hur bra som helst!
Swedie skrev:schyst! ifall du hittar ett annat par bremo bromsar säg till
GSXR1100R skrev:Bytte olja/filter och sen så blev det inget mer...
1. Leta varmgarage
2. Riva gasarna
3. Div småpyssel
Torkel skrev:Uj uj uj, mycket nytt på den Hondan! Kul!
Jag har själv till slut lyckats leta upp ett så'n där proffsig rostfri form att tömma olja i, lägga förgasare i mm, äntligen kommer jag att känna mig som en RIKTIG tvåtaktsåkare!
(Den kostade 99 kr på Rusta förresten för den som undrar!)
Goodstuff skrev:Ska man inte lägga potatisar, fransyskor (steken alltså) och pommes frites i den egentligen?
valmers skrev:Ta nu och lägg upp lite bilder på hur ditt mysmek med traktorn fortskrider.
valmers skrev:Ta nu och lägg upp lite bilder på hur ditt mysmek med traktorn fortskrider.
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari