Silwer
för******
garagevändningen är som många säger ovan inget svårt, den ska man klara ändå tycker jag.
Exakt, hur många körskolor går igenom och låter eleverna öva på motstyrning i lämplig hastighet?McB skrev:Nästa steg borde ju vara att informera eleverna om hur man egentligen styr en motorcykel.
Matin skrev:Hur svår är garagevändningen då? Inte mycket att gnälla om...träna å lär...
Macho Woman skrev:Jag anser nog att garagevändningen är ett viktigt moment. När man kommer ut i trafiken och ska vända runt någonstans måste man kunna göra det på en rimlig radie och utan att välta! Jag är tacksam för att jag fick öva, annars hade jag åkt omkring och vält jämt och ständigt. Behåll garagevändningen!
Silwer skrev:jag vänder gärna snävt med fötterna uppe.
Att kunna balansera hojen i låg fart är ett måste, vist fasen kan man gå runt med hojen eller backa o hålla på, men säg mig vad som är så fruktansvärt svårt med gragevändningen
Man är ju inget proffs för att man klarra av den, det är en låg nivå av mc-åkning ändå (alla med kort idag har ju iaf gjort den och klarat)
Jag tycker det visar hur bra kontroll man har över reglagen när man samtidigt måste hålla balans. ?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|