Gasa sönder en R1:a, ja varför inte...

ericnorrback

www.tycon.se
Gick med
17 Jan 2004
Hoj
r6 , Crf 450 SM , minimoto
hojen

till alla som undrar...

Det är hans egen hoj.
Den är inte stulen.
Det vart inget försäkringsbedrägeri.
Ingenting gick sönder på hojen bara lite vatten ran ur kylarslangarna
Hojen gick utmärkt 900 mil till i hans ägo.

Det var jag som filmade!!!!!!

Håller både med om att det är sjukt onödigt att göra som dom gör och att OM det är deras hojj så får dom väl göra vad fan dom vill. Har bara en fråga, som kanske ingen kan svara på men: Är det SÄKERT att det är hans hoj??? Skulle fan inte förvåna mig om den var stulen?!

Last edited:

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
till alla som undrar...

Det är hans egen hoj.
Den är inte stulen.

Men vilken sjukdom led han av?:confused:

maol69

aStyle
Gick med
1 Mar 2004
Hoj
2009 R1, 2008 848
till alla som undrar...

Det är hans egen hoj.
Den är inte stulen.

:tummenner

:klappar

Säg gärna till INNAN du ska sälja DIN hoj så småningom... :mad: :huvet

Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Såg en hoj förra sommaren, han hade kört hojen med lite gammal olja samt att han hade problem med tempen så den kokade en dag, han lät den kylas av lite så rullade han till macken och fyllde på i kylaren.
Fick nu höra att han hade tänkt att sälja hojen, men såg inte i annonsen att han sa att den kokat.

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
säger inte att dem tar just han men hur smarta är folk när dem filmar sina brott och sen lägger ut på nätet.

sen att det inte går att bevisa alkohalten men tror knappasst det är lagligt utan hjälm..

sen vad han gör är hans huvudvärk.. skiter i vilket.

Och du snackar om hur smarta folk är som filmar sina brott. Titta vad du skriver och dra sedan en parallel mot intelligens. Fniss

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Hoj
Gixxer1000
Kolla inlägg 154, han verkar ha rätt mkt koll på vem som körde den.
Och allt är inte stulet så fort det busas med saker o ting.

Ah! Orkade inte läsa alla sidorna, slutade läsa 3 inlägg innan det haha! =P

Nej? Säger du det?!?!?!? Jag har bara svårt att förstå varför man gör så med sin egen hojj, därför jag UNDRADE..

Jk=SWE=

Raider of the lost fultjack.
Gick med
6 Jan 2007
Hoj
HD Bobber -06
Nån har lagt upp filmen på Zatzy nu med, där blir den ännu mer sönderhackad.

:öl

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
till alla som undrar...

Det är hans egen hoj.
Den är inte stulen.

bra grejer.......R1:a is the shit alltså

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Underbart att se att den svenska avundsjukan fortfarande lever och frodas. Bara för ni inte vågar göra så med era grejjer kan ni väl låta andra göra det med sina grejjer? Big fucking deal.

Vad är det han förstör? Pengar. Seriöst, han är vuxen nog att inse att pengar bara är pengar och inte ett dugg annat. Hojen. Tja, det är inte en MV Agusta F4 AGO eller nån hoj som inte finns att få tag på igen. Skulle motorn skära, visst, det kostar en slant men vafan, ny motor på eBay, två Sporthojpolare som bygger ihop det igen och vips så var det inte så dyrt. Och det var bara pengar.

Svenskar vet alldeles för bra vad andra ska göra med sina pengar, det är som magi ungefär.

Ping

Skydiver
Gick med
7 Sep 2004
Hoj
Honda CBR 954 -03 SÅLD, Yamaha YZ-R1 -03 SÅLD
LOL sicka stolpskott :dummer. Säkert 30års-kris :såjaponken.
Hur svårt kan det vara o visa lite respekt mot sina grannar :huvet.

Last edited:

sandstream

Guest
Underbart att se att den svenska avundsjukan fortfarande lever och frodas.
Det handlar knappast om avundsjuka, R1:eek:r är inte direkt någon lyxvara. Jag tror de flesta undrar hur dåligt killen egentligen mår. Att behöva hävda sig bland en massa andra pojkar genom att göra något som alla kan göra brukar tyda på en ganska osäker person som strävar efter andras godkännande.

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Det handlar knappast om avundsjuka, R1:eek:r är inte direkt någon lyxvara. Jag tror de flesta undrar hur dåligt killen egentligen mår. Att behöva hävda sig bland en massa andra pojkar genom att göra något som alla kan göra brukar tyda på en ganska osäker person som strävar efter andras godkännande.

bullseye i think!

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09

Typ, som att slanga i trafiken då kanske eller bränna gummi, vilket säkerligen 90% av alla på detta forum har gjort... Ähh, jag tyckte det var underhållande. Jag förstår verkligen inte varför folk ska klaga hela jävla tiden. Det är knappast era prylar han leker med.

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Första minuten tänkte jag... Det där var väl inte så farligt vad snackar alla om. Sedan vart det värre... Då tänkte jag: Vad går killen på? Jag vill också ha sådana piller för kan man ha så kul att gasa i sönder sin moppe måste det vara jäkligt goa grejer.
Gäller bara att bli inlåst i ett isolerat rum när man tar det så man inte ångrar något dagen efter ;)

bullseye i think!

sandstream

Guest
Typ, som att slanga i trafiken då kanske eller bränna gummi, vilket säkerligen 90% av alla på detta forum har gjort... Ähh, jag tyckte det var underhållande. Jag förstår verkligen inte varför folk ska klaga hela jävla tiden. Det är knappast era prylar han leker med.
Ja, det är nog samma typ som slangar utanför Donken eller lägger en börnis i korsningen Sveavägen/Kungsgatan. Jag gissar på en barndom utan alltför mycket uppmärksamhet.

tHOORd

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Emmaljunga -09
Ja, det är nog samma typ som slangar utanför Donken eller lägger en börnis i korsningen Sveavägen/Kungsgatan. Jag gissar på en barndom utan alltför mycket uppmärksamhet.

Jag antar att människor generellt sett gillar att få uppmärksamhet, oavsett om man blev vaggad för länge som barn eller om inte fick någon uppmärksamhet alls. Jag tror knappast man kan se något mönster där vilket din teori bygger på.

sandstream

Guest
Jag antar att människor generellt sett gillar att få uppmärksamhet, oavsett om man blev vaggad för länge som barn eller om inte fick någon uppmärksamhet alls. Jag tror knappast man kan se något mönster där vilket din teori bygger på.
Alla vill väl ha uppmärksamhet men en del är bara lite för mycket och kräver det jämnt, överallt och hela tiden, ungefär som en 3 åring...

Lugna, stabila och självsäkra tjejer och killar som vet vad de kan behöver inte visa upp sig överallt, hela tiden.

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2025

Nu går vi in i slutfasen gä...

Aprilia Tuono 457

Efter framgångarna med spor...

Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo

År 1825 öppnades det välkur...

Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen