En Honda va?Ejker skrev:Min sambo har också ställt ut sin dåvarande bil där,men i år är det ett nytt projekt på gång
En Honda va?Ejker skrev:Min sambo har också ställt ut sin dåvarande bil där,men i år är det ett nytt projekt på gång
CHIPPEN_no1 skrev:En Honda va?
jo förstod det!Ejker skrev:Ja,en gul med svart huv med japanskt H på.
Swedie skrev:Men visst, jag kan ställa upp min R1a som är lite halvstylad iaf. Vore det av intresse?
CHIPPEN_no1 skrev:tråkigt att klassen togs bort... men men kanske går att ordna så alla hojar som kommer dit står samlade ändå?
ja ibland får jag till detMi skrev:Mmm, väldigt tråkigt faktiskt. Men som sagt, fanns inget större intresse att ställa ut....
Ska ta upp förslaget att ni me hojar ska få en "egen" parkering så att ni kan stå samlade. Väldigt bra idé faktiskt.
Ska ha möte imorgon kväll om träffen så återkommer me svar efter det.
//mi
CHIPPEN_no1 skrev:tyvär fick vädret mig att lämna hojen hemma och ta bilen, hoppas på bättre väder nästa gång!
missade för rengnet? äger du inget paraply?Lilla_Tingeling skrev:Och jag missade allt. Pga det där jäkla regnet!
Till nästa träff ska jag säga åt min syster att dom måste beställa sol och fint väder...
// Lena
CHIPPEN_no1 skrev:missade för rengnet? äger du inget paraply?
ok ja då förstår jag!Lilla_Tingeling skrev:Kändes lite onödigt att sitta och åka 16 mil när det var spöregn där borta.
Så jag hoppas på en träff till innan sommaren är slut.
// Lena
CHIPPEN_no1 skrev:ok ja då förstår jag!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!