Har letat runt lite nu när det är dags för en reggad 125! Har då hittat ett par hojar som verkar schyssta; Ktm 125 exc, gasgas 125, husqvarna 125 sms. Ja, jag vill ha det värsta . Kollade runt på blocket idag och hittade en gasgas 125 halley. http://www.blocket.se/goteborg/Gasgas_Halley_Sm_125_39399094.htm?ca=11&w=3
Den var billigare än de flesta andra hojarna jag kollat på men hittar ytterst lite information om den. Jag har lyckats hitta någon sida som sa att den har 37 hästar ostrypt men jag vet ingenting nästan om hojen och skulle gärna vilja ha lite mer information om den. Så om någon vet något eller har erfarenhet av den så skulle jag gärna se att ni delar med er av den
Jag vill gärna vet hur den är i jämförelse med ktm:en och den vanliga gasgasen!
Den var billigare än de flesta andra hojarna jag kollat på men hittar ytterst lite information om den. Jag har lyckats hitta någon sida som sa att den har 37 hästar ostrypt men jag vet ingenting nästan om hojen och skulle gärna vilja ha lite mer information om den. Så om någon vet något eller har erfarenhet av den så skulle jag gärna se att ni delar med er av den
Jag vill gärna vet hur den är i jämförelse med ktm:en och den vanliga gasgasen!