gasgas - aprilia rs?

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Poffer skrev:
Det gör den visst......strypt på pappret till 9 kw eller ngt. När man köper den sitter det en strypning i utblåset., men den lär dock ha över 15 hk vid köp, kanske runt 25 hk om jag får gissa lite ;) . Men som sagt på pappret e den strypt.

men läs vad jag skriver.. inte SENASTE modellen.. f.o.m. iår så har dom 37 hk på pappret och går inte att strypa..

KawaF3771

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GS 500 E -99
xplojt skrev:
Okej, ändrade planer.. Gasgas:en kostade 60 000 lol, iaf den struntar jag i.. den nya rs:en 03 är bara plast inte ens värd 30 000.. Så jag köper en begagnad rs 99-00 som är mycket snyggare och har kåpor i plåt eller vad det är , det glänser iaf ;) så blire.. Så kan jag köpa ett nytt ställ också !! :fakta

aZzå okEj, ändra planej.. gazGaz:eN KOztA 60 000 typ Lol, iaf den ztruntar ja I.. dEn nya Rz:en 03 e typ ba plazT inTe enz typ vÄrd 30 000...... zå ja Ba köper en BegaGnAD jZ 99-00 typ zom e mykket ZNyggare å haj kåPor i plÅt lR va d e , d glänzej typ iaF typ zå blire.... *ler* zÅ kan typ ja köpa EtT nytt ztÄll okkzÅ !!!

:crash

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Måste man verkligen köpa de dyraste modellerna som finns om man inte själv har pengar?

Kul att någon mer än jag funnit glädjen i att översätta andras texter i Lunarizern. :D

xplojt

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ska skaffa mig en 125 när som helst!
KawaF3771 skrev:
aZzå okEj, ändra planej.. gazGaz:eN KOztA 60 000 typ Lol, iaf den ztruntar ja I.. dEn nya Rz:en 03 e typ ba plazT inTe enz typ vÄrd 30 000...... zå ja Ba köper en BegaGnAD jZ 99-00 typ zom e mykket ZNyggare å haj kåPor i plÅt lR va d e , d glänzej typ iaF typ zå blire.... *ler* zÅ kan typ ja köpa EtT nytt ztÄll okkzÅ !!!

:crash

alltid kul med lite humor i kanalen :tummenupp

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Köp du dig en hoj, var som helst.. men INTE PÅ AVA! :3freak

Poffer

Vill flytta till ett varmare land...
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6 -08
EBS skrev:
men läs vad jag skriver.. inte SENASTE modellen.. f.o.m. iår så har dom 37 hk på pappret och går inte att strypa..

Vilken e den SENASTE modellen för dig då? Jag brukar mena den senaste modellen på marknaden...men jag vet inte riktigt hur du brukar göra..... 03:an har 9 kw på pappret o har en strypning när den köps!!! :fakta Så det e nog du som ska läsa vad jag skriver!!! :tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...