Svanen
Psykos Pilot
Behöver man serva en ostrypt gasgas 125 lika ofta som en cross? Och det kan inte vara fint att åka lite touring med en sån om man ska ligga och stressa i ett par mil... eller?
Svanen skrev:det kan inte vara fint att åka lite touring med en sån om man ska ligga och stressa i ett par mil... eller?
Lycka till!Svanen skrev:Jag skulle gärna vilja ha en supermotard men inte en som måste ha så mkt underhåll och en som man ska kunna ligga på lite med! Jag kommer mest åka på långfärder på Stora vägar...
Borsiin skrev:Komplett vev kostar 6800 och bör bytas var 200 timme
Svanen skrev:Ok tack för svaren nu vet jag vilken hoj jag inte skall ha )
Jag skulle gärna vilja ha en supermotard men inte en som måste ha så mkt underhåll och en som man ska kunna ligga på lite med! Jag kommer mest åka på långfärder på Stora vägar...
Men det blir nog en rs..
Conrad skrev:Byta vev var 200 timme??
Borsiin skrev:Ja det skall du helst göra på en KTM EXC också. Sen beror det på hur du kör också men klaga inte, på racingvevhusen till GG är det 150 H mellan bytena
cRoC skrev:Verkar rimligare att köra tills det rasar..
NSR_Martin skrev:Ska du åka långfärder så räckomenderar jag (och säkert många andra) nya modelen av NSR, den har bra körställning, skön sadel osv, läste precis i Bike's begagnat-tester, NSRn fick mycket bra kritik just för att det va en skön sportig hoj som ändå utan problem gick o åka långt med!
Bara min åsikt, RS är inget fel på, men hade jag haft planer på långfärder hade jag tagit en ordentlig koll på NSR...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |