slang-rikard
Seriös
Jag ska införskaffa en skoj-hoj och har fastnat för en GasGas EC 125 03:a inte så långt från där jag bor. Jag var helt euforisk efter att ha provåkt den.
Men nu när känslorna har svalnat lite har jag börjat kolla lite på kostnader för en sådan hoj. Jag har kommit fram till försäkringen är billig med sina dryga 1300 kronor hel/hel (Kille, 17 år, centrala Göteborg).
Men vad har jag att vänta för kostnader, vad kostar det att hålla en sån här hoj igång, vad drar den per mil och hur är kvaliten.
Finns det någon anledning varför jag inte borde skaffa en sån här?
Jag har sökt bland tidigare trådar och mest funnit inlägg där det bråkas om RS/Mito vs. GasGas eller:
Jag uppskattar verkligen svar. (särskilt av ägare av denna hoj)
Men nu när känslorna har svalnat lite har jag börjat kolla lite på kostnader för en sådan hoj. Jag har kommit fram till försäkringen är billig med sina dryga 1300 kronor hel/hel (Kille, 17 år, centrala Göteborg).
Men vad har jag att vänta för kostnader, vad kostar det att hålla en sån här hoj igång, vad drar den per mil och hur är kvaliten.
Finns det någon anledning varför jag inte borde skaffa en sån här?
Jag har sökt bland tidigare trådar och mest funnit inlägg där det bråkas om RS/Mito vs. GasGas eller:
KalleNorton skrev:jääfligt bra, fifan man ba gasar upp den på backjulet på feman
Jag uppskattar verkligen svar. (särskilt av ägare av denna hoj)