varför har du kvar din crm igentligen?Loy skrev:Ska fan ta och testa att spela in ljudet från qvarnan. Har man tur blir det bra! Men som det sägs i HIFI-klubben reklamen "Bad sound kills good music"
-Rosen- skrev:jag hoppas att du menar att det inte blir bra ljud när man spelar in med mobilen. för om du säger att min hoj inte låter lika bra som en GG så (min låter bättre )
-Rosen- skrev:varför har du kvar din crm igentligen?
hehe det är ju sant, men om jag hade känt kraften i en wr och sen satt mig på en crm så hade jag nog börjat gråtaLoy skrev:Har inte fått tummen ur än, väntar på att våren ska komma eller något.
Det kostar inget att den står i garaget så då kan den lika bra stå
-Rosen- skrev:hehe det är ju sant, men om jag hade känt kraften i en wr och sen satt mig på en crm så hade jag nog börjat gråta
men wr:en borde vara kul att glida runt med den med, bara dra på baken genom stanLoy skrev:Haha, men Crm:en är skön att glida runt på
-Rosen- skrev:men wr:en borde vara kul att glida runt med den med, bara dra på baken genom stan
aha okej, då är den inte så lik min för hon sansar sig om man bara håller gasen stadig.Loy skrev:Det är iofs sant. Men hondan är så skön om man ska köra 90 väg eller ngt. Skönt att ligga på 4-5000 varv och glida fram. Annat är det ju med husqvarnan, skakar nått så in i, men den är skoj när man vill busa iaf
-Rosen- skrev:aha okej, då är den inte så lik min för hon sansar sig om man bara håller gasen stadig.
hehe, jo det är nog sant. sälja crm:en och köpa sm kit?Loy skrev:Men jag har crossliknande däck på min. Påverkar nog ganska rejält hur den uppför sig på vägen.
-Rosen- skrev:hehe, jo det är nog sant. sälja crm:en och köpa sm kit?
aha, ska du bara ha wr:en till det då?Loy skrev:Aldrig
Ska snart börja köra enduro så
-Rosen- skrev:aha, ska du bara ha wr:en till det då?
Pakman2 skrev:2007640Hej ska snart skaffa lätt mc. Och är mycket intreserad av en gasgas. Jag undrar om ni har lite inf ( bilder, filmer , eller ni känner någon som har en, Har en själv. Ja allfakta ni har skulle vait jätte snällt.
MVH Linus
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |